Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ جشن عید میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و مراسم دعای نیمه‌شب در کلیسای «المهد» در شهر «بیت لحم» واقع در کرانه باختری رود اردن برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «العربی الجدید»، صدها مسیحی فلسطینی، شامگاه سه‌شنبه، سوم دی‌ماه، برای شرکت در مراسم عید میلاد حضرت مسیح(ع) راهی شهر «بیت لحم» شدند تا مراسم دعای نیمه‌شب را در کلیسای المهد به جا آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  با وجود بارش شدید باران در شهر بیت لحم، صدها مسیحی عربی و خارجی با حضور در این کلیسا، میلاد حضرت عیسی(ع) را گرامی داشتند.   همچنین، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز برای شرکت در این مراسم، وارد این شهر شد و مورد استقبال شماری از رهبران دینی مسیحیت، مقامات محلی استان بیت‌لحم، نمایندگان سازمان‌های دولتی و خصوصی، فرماندهان امنیتی و... قرار گرفت.

آنطوان سلمان، شهردار بیت‌لحم درباره برگزاری این مراسم گفت: شهر بیت‌لحم با وجود اقدامات بازدارنده رژیم صهیونیستی، به برگزاری مراسم عید میلاد حضرت مسیح(ع) ادامه می‌دهد.

رولا معایعه، وزیر گردشگری و آثار باستانی فلسطین نیز گفت: شعار عید امسال «میلاد مسیح(ع)؛ پیام شادمانی است» است و با وجود شرایط دشوار ملت فلسطین، این مراسم هرسال برگزار می‌شود.   منع مسیحیان غزه از سفر به بیت لحم

بسیاری از خانواده‌های مسیحی فلسطینی در نوار غزه، دیروز به گذرگاه «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه رسیدند تا به بیت لحم سفر کنند، اما ده‌ها خانواده با وجود اینکه پیش از این درخواست خروج ارائه کرده بودند، این مجوز برای آنان صادر نشد و نتوانستند در این مراسم حضور پیدا کنند.

«کامل عیاد»، مدیر روابط عمومی کلیسای ارتدوکس غزه، در این باره گفت: از تعداد 950 مسیحی فلسطینی که برای خروج از نوار غزه درخواست داده بودند،  تنها 317 مسیحی مجوز خروج دریافت کردند.

 کلیسای المهد در شهر تاریخی بیت‌ لحم، در جنوب کرانه باختری رود اردن قرار دارد. مسیحیان بر این باورند که این کلیسا محل ولادت حضرت عیسی(ع) است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا میلاد مسیح بیت لحم بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)