Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:22:40 GMT

اصناف یزد قریب به 6 میلیارد ریال تخلف کردند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۸۹۲۵

اصناف یزد قریب به 6 میلیارد ریال تخلف کردند

محسن مظفری زاده اعلام کرد: ارزش ریالی پرونده های متشکله توسط بازرسین اتاق اصناف پنج میلیارد و 764 میلیون 584 هزار ریال بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مظفری زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت: در سه ماهه سوم سالجاری 16 هزار  بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرانجام گرفته است که تمرکز اصلی بازرسین بر روی انواع کالاهای اساسی و مایحتاج مردم از قبیل انواع میوه، نان، لبنیات، خواربار، شیرینی، رستورانها، اغذیه فروشیها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع سه ماهه سوم سالجاری تعداد هزار و 400 پرونده تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب و عدم درج قیمت در سطح شهرستان یزد تشکیل شده است که پس از طی مراحل اداری جهت رسیدگی و صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اذعان داشت: ارزش ریالی پرونده های متشکله توسط بازرسین اتاق اصناف  پنج میلیارد و 764 میلیون 584 هزار ریال بوده است.

مظفری زاده عنوان کرد: در این مدت 64 مورد گشت مشترک نیز با دستگاه های مرتبط از واحدهای صنفی سطح شهر صورت گرفته است.

وی با بیان این که مردم می توانند شکایت خود را به صورت تلفنی و حضوری مطرح کنند اظهار داشت: تعداد شکایت مردمی هزار و 330 مورد بوده است که از این تعداد 361 مورد پرونده تخلفات صنفی تنظیم و جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزداز همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه از تخلفات صنفی مراتب را به شماره های تماس 36291719_36282551 واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد