Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی برنامه‌های آموزشی این اداره را در فصل زمستان تشریح کرد.

حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در دست اقدام، دوره‌های تربیت کادر متخصص قرآنی و دوره‌های آموزش تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق روالی که از قبل مبنی بر تربیت نیروهای متخصص به عنوان زیربنای اصلی فعالیت‌های قرآنی دنبال کردیم، در این مسیر گام‌های خوبی برداشته‌ایم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال سه دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی و سه دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن برگزار شده است.

سلمانی با اشاره به برگزاری یک دوره تربیت معلم حفظ قرآن کریم در بیرجند، افزود: یک دوره تربیت معلم تجوید قرآن برای اولین بار در استان انجام می‌شود، اکنون آزمون ورودی آن انجام شده و در زمستان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره قرائت تخصصی سطح 6 برای آقایان که از سطوح بالای قرائت استان است، تصریح کرد: ثبت‌نام دوره قرائت سطح 6 خواهران انجام شده و سعی می‌کنیم در دی و بهمن شکل بگیرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های تخصصی، اظهار کرد: زمستان، فصل شکوفایی دوره های تخصصی است که امیدواریم هر سال بیشتر شود.

سلمانی ادامه داد: امیدواریم تا سه سال دیگر در مباحث کار و نیروی متخصص قرآنی خودکفا شویم تا برای داور، مدرس و ممتحن وابسته به استان‌های مجاور یا مرکز کشور نباشیم.

وی بیان کرد: دوره‌های فوق تخصصی دیگر مانند تربیت مدرس آشنایی و انس کودکان با قرآن در تابستان سال 99 با تدریس اساتید کشوری به مدت حدود یک هفته برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری دوره تربیت مربی پیش دبستانی، افزود: زیربنای اصلی فعالیت‌های قرآنی وجود نیروی متخصص است.

سلمانی ادامه داد: اگر افراد تخصصی نباشند، مؤسسات قرآنی تنها به آموزش‌های عمومی اکتفا می‌کنند و این امر آسیبی برای فعالیت‌های قرآنی است.

وی یادآور شد: از شورای توسعه فرهنگ قرآنی و دارالقرآن اعتبارات خوبی گرفته شده تا این ضعف جدی در استان برطرف شود و با برگزاری دوره‌های تخصصی در نقاط مختلف استان در این راستا حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی فعالیت های قرآنی قرآن تبلیغات اسلامی برنامه های قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد