Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیررضا نقش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این واحد دانشگاهی سال گذشته برای نخستین‌ بار بیش از ۳۵ میلیارد ریال طرح پژوهشی برون‌ دانشگاهی از صنعت را  جذب کرد و از ابتدای سال جاری تاکنون  نیز موفق به جذب بیش از ۳۰ میلیارد ریال طرح پژوهشی برون دانشگاهی شده است.  

وی با بیان اینکه ارتباط با صنعت و جامعه در سیاست‌های کلان  این دانشگاه از جایگاه ویژه برخوردار است افزود: این واحد دانشگاهی به ‌عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی در مرکز ایران و یکی از ۲ واحد جامع با درجه مستقل در کشور و اعتبار بالای داخلی و بین‌المللی مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: توسعه فعالیت‌های دانش ‌بنیان و سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی محصولات فناورانه و توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی به خارج دانشگاه، حمایت از مراکز تحقیقاتی در راستای ارتباط هرچه بیشتر با صنعت و جذب طرح‌های پژوهشی برون ‌دانشگاهی در آینده نیز در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

 به گفته وی اتصال پژوهش‌ها به فناوری ارزش‌ آفرین از اهداف این دانشگاه است  و پژوهش‌ها باید به سمت مسأله‌محوری سوق داده شود.

نقش  مهم‌ترین هدف «رویداد صدرا» یعنی "صنعت دانشگاه راه اشتغال" را پیدا کردن نیاز استخدامی صنعت توسط دانشجو دانست و خاطرنشان کرد: دانشجو باید خود را برای این نیاز آماده کند و بتواند خودش را محک بزند.

وی تاکید کرد: امروز تغییرات شدیدی در جهان در حال انجام است و در این شرایط ارتباط فناوری با نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دانشگاه باید راه‌حل‌های مناسب را به جامعه و صنعت ارائه دهد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد  تصریح کرد: در صورتی که این چرخه به خوبی به هم متصل شود نظام نوآوری کشور اثربخش خواهد بود و افزایش ارتباط دانشگاه با صنعت و دولت با دانشگاه،  موفقیت‌های بیشتری را برای کشور به همراه خواهد داشت.

نقش با بیان اینکه این زنجیره در کشور ما نواقصی دارد که باید اصلاح شود و دانشگاه باید این ارتباط را مستحکم‌تر کند اضافه کرد:این حرکت از سال‌های گذشته در واحد نجف‌آباد اتفاق افتاده است و آماده‌ایم برای آینده شغلی دانشجویان تلاش کنیم.

وی مهم‌ترین هدف "رویداد صدرا" (صنعت، دانشگاه راه اشتغال) را پیدا کردن نیاز استخدام صنعت توسط دانشجو دانست و افزود: دانشجو باید خود را برای این نیاز آماده کند و بتواند خود را در این مسیر محک بزند و بطور قطع دانشجوی موفق می تواند نیاز صنعت را به سرعت کشف کرده و خود را آماده رفع نیاز کند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد افزود: این دانشگاه از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های ویژه و منحصر به فردی از جمله ۱۳۰ آزمایشگاه ۹۰ کارگاه مجهز، ۲ مرکز رشد مصوب، ۱۱ مرکز تحقیقاتی متنوع، پژوهشکده مصوب وزارت علوم و بیش از ۲۹۰ رشته تحصیلی دایر در ۱۰ دانشکده مصوب برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد : این واحد دانشگاهی تنها در ارائه خدمات پژوهشی و آزمایشگاهی توانست ۱۲ میلیارد ریال درآمد جذب کند که در این زمینه رشد قابل توجهی داشته است.

دانشگاه آزاد نجف آباد درسال ۱۳۶۴ تاسیس شد و هم اینک بیش از ۲۵ هزار دانشجو دراین دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
شهرستان نجف آباد با ۳۳۰ هزارنفر جمعیت در ۳۰ کیلو متری غرب اصفهان قراردارد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اصفهان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی

حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران در مراسم سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی کشور گفت: تعداد استادان برگزیده کشور نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است و اکنون  حدود ۷۰ استاد نمونه افزایش داشته است. 

وی بیان کرد: آینده پژوهشی را تا سال ۲۰۵۰ تدوین و ارسال کردیم و سازمان پژوهشی بر روی محورهایی مانند هوش مصنوعی، سوخت پاک جهت پژوهش برنامه ریزی خوبی کرده‌ایم. 

زمانیان تاکید کرد: امسال سازمان پژوهش‌ها برای گرنت‌ها جایزه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته است. ماهواره مصباح و آیات در این پژوهشگاه تولید شده است.

وی افزود: عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان و مردم کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد