Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:13:09 GMT

خداحافظی عزیز معبودی با تبریزی‌ها

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۹۵۹۱

خداحافظی عزیز معبودی با تبریزی‌ها

مدافع ماشین‌سازی پس از پایان نیم‌فصل، از جمع تبریزی‌ها خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عزیز معبودی که رسول خطیبی، او را آچارفرانسه ماشین‌سازی می‌داند، در هر پستی که نیاز بوده این فصل بازی کرده و عملکرد قابل قبولی در مسابقات به نمایش گذاشته است. ماشین‌سازی دیروز آخرین مسابقه خود قبل از تعطیلات نیم‌فصل را مقابل گل‌گهر انجام داد تا به تعطیلات زمستانی برود، اما با آغاز نقل و انتقالات لیگ این مدافع ماشین‌سازی اعلام کرد تصمیم به جدایی از فوتبال تبریز گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عزیز معبودی در این باره گفت: متاسفانه من با یک سری مشکلات خانوادگی روبرو هستم که علی‌رغم میل باطنی‌ام مجبور به جدایی از جمع ماشین سازان هستم. در روزهای گذشته نیز این موضوع را با مدیریت باشگاه مطرح کردم و انتظار دارم با درک شرایط خانوادگی من در مورد جدایی‌ام همکاری کنند.

 

او در خصوص اینکه آیا در تبریز با مشکلاتی روبرو بوده است یا نه، عنوان کرد: بدون اغراق می‌گویم تبریز بهترین شهر برای فوتبالی‌ها است و از هر لحاظی که فکرش را کنید، یکی از بهترین و با امکانات‌ترین شهرهای ایران از لحاظ اجتماعی و فوتبالی است. بعد از سه سال حضور در این شهر  با هیچ مشکلی روبرو نشدم و دوست داشتم اگر شرایط فراهم بود، فوتبالم را در این شهر ادامه بدهم.

 

مدافع ماشین‌سازی درمورد شرایط این تیم ابراز کرد: ماشین‌سازی این فصل با هدایت رسول خطیبی یکی از بهترین تیم‌های دوران فوتبال من بوده است. یک تیم همدل و منسجم که از یک سری جوانِ باانگیزه و تعدادی باتجربه، بالانس شده و نتایجی هم که گرفته، به مراتب فراتر از انتظارات و برنامه‌های مسوولین و مدیران این باشگاه بوده است. در حوزه مدیریتی یک فرد خوب و کاربلد دارد و در حوزه فنی نیز به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند و برخوردی هم که با مردم در شهر داریم، نشان می‌دهد که از ما رضایت دارند و از فوتبال ما لذت می‌برند.

 

 

معبودی درمورد رسول خطیبی هم حرف‌های جالبی می‌زند و می‌گوید: من اولین تجربه کاری را با آقا رسول داشتم و در ابتدای فصل نیز چندان ارتباط خوبی بین ما برقرار نشد ولی رفته رفته با خلق و خوی همدیگر بهتر آشنا شدیم و بدون اغراق او را یک مربی با دانش و جسور دیدم که هیچ ترسی از اتفاقات فوتبال ندارد و برایش فرق نمی‌کند که در بازی با تیم های بزرگ، بازیکن با تجربه را به میدان بفرستد یا بازیکن ۱۷ ساله را که اصلا لیگ برتر ندیده است. این تیمِ با جسارت و جنگنده حاصل دسترنج رسول خطیبی است که تجارب خود را به بازیکن منتقل می‌کند و ارتباطی فراتر از استاد و شاگردی بین ما بوده و بیشتر با رفاقت و احترام متقابل توانستیم در طول فصل با مشکلات بجنگیم. این تنها نظر من نیست و تمام بازیکنان حاضر هستند بخاطر آقا رسول از جان مایه بگذارند.

 

او اضافه کرد: باور کنید مشکل من فوتبالی نیست که بتوانم آن را توضیح دهم و من علی‌رغم میل باطنی‌ام باید از این تیم جدا شوم و با حل مشکلاتم اگر بار دیگر تیم‌های تبریزی به من نیاز داشته باشند، قطعا به بازگشت فکر می‌کنم و یکی از اهداف من برای آینده است.

 

مدافع ماشین‌سازی صحبت‌های خود را اینگونه به پایان برد و گفت: من در مورد خوبی و کاربلدی کادر مدیریت و کادرفنی صحبت کردم و شاید کمی بی انصافی باشد از مهندس زنوزی صحبت و تشکر نکنم. در سال گذشته این مرد ناجی فوتبال آذربایجان بوده و در سال‌هایی که فوتبال ایران ورشکسته شده است، این مرد بدون یک ریال درآمدزایی در این تیم‌ها هزینه کرده است و فوتبال آذربایجان و تبریز که هیچ، فوتبال ایران مدیون این مرد است. باید قدر این سرمایه فوتبالی را بدانیم و به عملکردش احترام بگذاریم.

ماشین سازی تبریز عزیز معبودی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز عزیز معبودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم

بازدید 2 محمدرضا طالقانی در گفت وگویی با کامران نجف زاده درخواست جالبی را از علیرضا دبیر درباره فضای کشتی و رسول خادم کرد. حرف‌های طالقانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ببینید | بغض معلم تبریزی برای بزرگ‌ترین غصه‌اش روی آنتن تلویزیون
  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات