Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صمت و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری میزهای کالایی و کشوری به صورت منظم و هفتگی در تهران و شهرستان‌ها با حضور اتحادیه‌ها و تشکل‌های صادراتی مرتبط و تدوین برنامه میزهای مذکور تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حمید زادبوم در حاشیه برگزاری نهمین جلسه کمیته کارشناسی شورایعالی توسعه صادرات غیر نفتی با تأکید بر اینکه جلسات میزهای کالایی و کشوری به صورت مشترک با هدف استفاده بهینه از این برنامه و امکان اتخاذ تصمیمات کارشناسی برگزار خواهد شد، افزود: در برنامه‌ریزی صورت گرفته تمرکز زدایی و استفاده از ظرفیت‌های تمام استان‌های کشور به منظور حضور در بازارهای کشورهای همسایه و همچنین اوراسیا مورد توجه قرار گرفته است، از این رو، مسئولیت دو معاونت‌ توسعه صادرات کالا و خدمات و توسعه بازارهای صادراتی با اهمیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورایعالی توسعه صادرات غیر نفتی، در پایان، ضرورت اطلاع‌رسانی و همچنین ارائه گزارشات کارشناسی و راهکارهای مطرح شده در میزهای کالایی و کشوری به ذینفعان را مهم توصیف کرد و از کلیه همکاران سازمان توسعه تجارت ایران خواست تا با بهره‌مندی از نظرات کارشناسان بخش خصوصی و دولتی، با جامعه صادرکنندگان جهت افزایش کمی و کیفی صادرات بنگاه‌های تولیدی -صادراتی همکاری کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان کانون های مساجد استان بوشهر انتخابات خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟