Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا سنگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زراعت چوب باید مورد تاکید و توجه بیشتری قرار گیرد افزود: امسال برای توسعه زراعت چوب در نهالستان با یک پیمانکار برای تولید ۲۰ هزار اصله نهال و توزیع آن بین مردم برای فضای سبز و زراعت چوب قرارداد منعقد شده است.

وی افزود: طبق این توافق، قرار است ۵۰ درصد نهال‌های تولیدی به منابع طبیعی برای توزیع بین مردم واگذار شود و توزیع این نهال‌ها قطعاً قطعاً در توسعه زارعت چوب مؤثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه تاکنون در ۱۱۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی و جنگلی زراعت چوب انجام شده است گفت: بیشتر این نهال‌های کاشته شده آماده برداشت هستند و قسمت‌های زیادی در زمینه زارعت چوب فعالیت دارند.

مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران - نوشهر با بیان اینکه بیشتر گونه‌های غرس شده در زراعت چوب از نوع صنوبر هستند گفت: اینن گونه‌ها و چوب‌های هیزمی در حوزه‌های مختلف کاربری دارند.

وی در عین حال حاضر تصریح کرد: به دلیل آنکه در غرب مازندران سطح عرصه‌ها کم است باید به توسعه زراعت چوب در قطعات ۱۰ هکتاری موجود در منطقه بپردازیم.

کد خبر 4807153

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح زراعت چوب منابع طبیعی غرب مازندران بوشهر ایلام تعطیلی مدارس آلودگی هوا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان قزوین شب یلدا بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری سمنان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

در مراسمی با حضور مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی، فرماندار پیرانشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک با همکاری همیاران و فعالان طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

تداوم کاشت نهال زالزالک با همکاری اداره منابع‌طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، در روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه