Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۵۴۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی و افزایش۳۵ درصدی کشفیات قاچاق در این استان خبر داد. ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برخورد قانونی با مسئله قاچاق در کشور اظهار داشت: روح حاکم بر فرآیند‌های مبارزه با قاچاق کالا باید به شکلی باشد که تقویت و ارتقاء کیفیت محصولات تولید داخلی را به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین راه‌های مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با آن در مبادی ورودی و پیش از عرضه به مصرف‌کنندگان است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا در استان مرکزی گفت:‌ در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، طرح و برنامه‌های گسترده‌ای در اثربخشی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح پلیس استان مرکزی اجرایی شده است.

مفخمی شهرستانی با اشاره به کشف 549 میلیون ریال در عملیات های 9 ماهه پلیس در استان افزود: در این عملیات ها تعداد 609 نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند و از این افراد تعداد 405 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

تهران| بیش از 24 تن برنج قاچاق در انبارهای شهرستان ری کشف شدبیش‌از 300 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد167 میلیارد تومان کالای قاچاق در سال جاری در همدان کشف شد

وی تصریح کرد:‌ از تعداد 694 پرونده تشکیل شده در این بازه زمانی در خصوص قاچاق کالا، ارزش ریالی 53 پرونده بالای یک میلیارد ریال و 203 پرونده ارزش بالای 100 میلیونی داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: طرح‌های عملیاتی ویژه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان کالا به ویژه خودروهای شوتی در سطح استان ادامه دارد بنابراین از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد در زمینه‌های اقتصادی، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/711/ ز

R7980/P/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن قاچاق

به گزارش صدای ایران از ایسنا،سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران