Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@18:29:49 GMT

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۳۹۷۷۴

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتسال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم‌های متخلف در لیگ برتر فوتسال را جریمه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های فوتسال صادر کرد.

*دیدار تیم‌های فوتسال اهورا بهبهان و مقاومت البرز از سری رقابت‌های لیگ برتر برگزار و محمدرضا عطارپری، مربی تیم اهورا بهبهان به دلیل اهانت به داور که منجر به اخراجش شد به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( این رأی در خصوص محرومیت قابل تجدیدنظر و جریمه نقدی قطعی است)

*تیم فوتسال ستارگان ورامین به دلیل فحاشی یکی از لیدرها به داور و نماینده فدراسیون در دیدار برابر سوهان محمد سیما قم باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* مسابقه تیم‌های گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز برگزار و از سوی عباس خالدی و فارس ضیا غم، پرشک و مربی تیم ملی حفاری تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی رخ داد. هر کدام از نفرات فوق جداگانه به توبیخ کتبی محکوم شدند.

فرید نمازی و احمد ملاعلی، بازیکنان تیم ملی حفاری اهواز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، هر کدام به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی به‌طور جداگانه محکوم شدند.

تیم گیتی پسند اصفهان به دلیل داشتن 3 بازیکن اخطاری و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم ملی حفاری اهواز نیز به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری و خروج تیم از زمین مسابقه به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار نامی نو و پارس آرا شیراز از سری رقابت‌های فوتسال بانوان که قرار بود روز 22 آبان ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم پارس آرا شیراز در زمین، این دیدار برگزار نشد. کمیته انضباطی طبق ماده 62 مقررات انضباطی نتیجه را سه بر صفر به سود تیم مقابل اعلام و باشگاه پارس آرا شیراز را به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.( این رأی در خصوص نتیجه مسابقه قابل تجدیدنظر و جریمه نقدی قطعی است)

باوجود مقررات مصروحه در آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان مبنی بر حذف و سقوط به رده پایین‌تر تیم‌هایی که از حضور در یک مسابقه امتناع می‌کنند، کمیته انضباطی از اعمال این تصمیم با لحاظ جهات مخففه ماده 93 نسبت به تیم پارس آرا شیراز خودداری و متذکر می‌گردد در صورت تکرار و عدم حضور در مسابقات بعدی یقیناً تنبیهات شدید متوجه تیم متخلف خواهد شد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقاومت البرز اهورا بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز

طی ۱۷ روز در اردیبهشت ماه سال جاری، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افراد مرتبط با این حوزه را ۴.۵ میلیارد تومان جریمه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر فوتبال و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم

جمع جرایم صورت گرفته توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جریمه را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی دارد و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجر در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

هر چند کمیته انضباطی به صورت شفاف میزان جرایم را اعلام می‌کند، اما متولیان مشخص نکردند که پول‌های دریافتی در کجا هزینه می‌شود و چه دستاوردی دارد.

هر چند ادعاهایی در مورد هزینه‌کرد این مبالغ در مناطق فوتبالی محروم کشور وجود دارد، اما در زمینه مسائل مالی تا زمانی که حسابرسان اسناد مذکور  را تأیید نکنند، قابل قبول نیست و صرفاً یک ادعاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد