Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:یک نماینده مجلس گفت: در استیضاح اخیر عدول از آیین‌نامه داخلى مجلس توسط هیات رئیسه و همین‌طور نگاه به ١٤٠٠ در مجلس شوراى بصورت کاملا عریان خود را نشان مى‌دهد.

به گزارش خرداد، بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا درباره اظهارات سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر کشور، گفت: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرده است مطرح نشدن استیضاح وزیر کشور به دلیل از عدد افتادن امضاهای جمع این استیضاح است در صورتی که چنین چیزی صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سخنگوی محترم هیأت رئیسه مدعی شده تنها ۹ امضا برای استیضاح وزیر کشور مانده است به همین خاطر استیضاح از حدنصاب افتاده است و من این ادعا را رد می‌کنم، زیرا استیضاح آقای رحمانی‌فضلی از روز اول تاکنون حد نصاب امضا را برای اعلام وصول دارا بوده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: حتی افرادی که استیضاح را امضا کردند چندین نوبت برای اینکه شبهه و ابهام وجود نداشته باشد امضای خودشان را تایید کرده‌اند.

 وی پیشنهاد داد اگر اقایان بر ادعاى خود مصر باشند آقاى مطهرى باید برگه امضا‌ها در تاریخ‌هاى مختلف که داراى حد نصاب بودند را منتشرکند.

 این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر کشور در گذشته، گفت: قبل از گرانى بنزین چندین بار استیضاح وزیر کشور مطرح شد که من در جریان آن نیستم، اما این استیضاحی که جدیدا برای آن امضا جمع شد هم چنان داراى حد نصاب است.

 نماینده مردم شیراز گفت: تا جایی که آقاى مطهرى را مى‌شناسم انسان راستگویی هستند و از طرفى به عنوان یکى از امضاکنندگان استیضاح اطلاع دقیق دارم که أمضاها بیش از حد نصاب است و هیات رئیسه باید در مورد ادعاهاى مطرح شده از طرف سخنگو و نقل قول ارائه شده به آقاى مطهرى توضیح دهند. متاسفانه در استیضاح اخیر عدول از آیین‌نامه داخلى مجلس توسط هیات رئیسه و همین‌طور نگاه به ١٤٠٠ در مجلس شوراى بصورت کاملا عریان خود را نشان مى‌دهد.

برچسب ها: بهرام پارسایی ، استیضاح وزیر کشور ، استیضاح ، حد نصاب

منبع: خرداد

کلیدواژه: بهرام پارسایی استیضاح وزیر کشور استیضاح حد نصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۳۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم

رضامراد صحرایی اظهار داشت: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

به گزارش ایرنا، گزیده‌ای از سخنان صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم نماز جمعه تهران به شرح زیر است:

- بعد از ۱۲ سال اولین آیین نامه اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین از هیات دولت بیرون آمد، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌های دانش آموزان.

- هر دانش آموز متوسطه یک مهارت که از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

- امروز امتحانات نهایی تعیین کننده امتیاز ورود به دانشگاه هستند و مرجعیت به معلم و مدرسه و کتاب برگشته است.

- اجرای مصوبه شورای علمی و فرهنگی باعث شده است که شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان مناطق محروم در دانشگاه‌های سراسر کشور باشیم.

- همه حکمرانی و اداره کشور برخاسته از آموزش و پرورش است.

- کشور ما پیشرفت نخواهد کرد الا از طریق آموزش و پرورش.

- ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده