Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۰ سری جهیزیه، هدیه مقام معظم رهبری به نوعروسان ایلامی با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج در همایش اهدا 100 سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی، اظهار داشت: حضور بنده در این مراسم باعث افتخار بنده است.

وی افزود: در قبل از پیروزی انقلاب این چنین کمک‌ها و همدلی‌هایی نبود چرا که اکثر ملت ایران در تنگدستی زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: پس از انقلاب به لطف خدا مسیر زندگی‌ها تغییر کرد و کشور با سرعت توسعه پیدا کرد اما دشمنان نیز ناخشنود بودند.

وی عنوان کرد: شما جوانان مایه افتخار ما هستید، موانع پیش روی شما باید به سرعت برچیده شود. این مهم شدنی است اما باید جوانان همت کنند و مسوولین نیز کمک کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: همه عزیزان جویای کار باید به سمت اشتغال مولد بروند. یکی از مختصات جوامع پیشرفته از نوع اسلامی این است که دستگاه‌هایی که هزینه عمومی شان زیاد می‌شود و از بیت المال هزینه‌هایش تامین می‌شود کمتر شود.

وی یادآور شد: شما زوج‌های جوان سنت نبوی را عمل کردید و مصمم شدید با هم بر مشکلات پیروز شوید، این جوانان باید دوستان خود را به ازدواج تشویق کنند و به این نحو ازدواج را در اذهان ساده کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر تسهیل ازدواج جوانان اضافه کرد: باید ازدواج‌های آسان را بیشتر در پیش گرفت که این مهم ضرورتی برای جامعه امروزی ما است.

انتهای پیام/۹۷۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب مقام معظم رهبری سردار سلیمانی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

دیگر خبرها

  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است