Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات اسکواش خراسان جنوبی با توجه به زبان گویای ورزش در معرفی ظرفیت های استان عنوان کرد: از این ظرفیت بزرگ باید در معرفی ظرفیت های فرهنگی، گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی با کمک نهادهای مربوطه گام های موثری برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علی غنی رییس هیات اسکواش استان در گفتگو با برنا در اولین جلسه برنامه ریزی مسابقات بیرجند جونیور گفت: مسابقات بین المللی سه دوره در کشور به میزبانی یزد،تهران و اصفهان برگزار شده است و چهارمین دوره رقابت ها به میزبانی خراسان جنوبی در کورت بین المللی اسکواش بیرجند در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات اسکواش خراسان جنوبی با توجه به زبان گویای ورزش در معرفی ظرفیت های استان خاطر نشان کرد: از این ظرفیت بزرگ باید در معرفی ظرفیت های فرهنگی، گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی با کمک نهادهای مربوطه گام های موثری برداریم.

مهندس غنی در خصوص حمایت های فدراسیون اسکواش برای واگذاری میزبانی این دوره از رقابت ها به استان تصریح کرد: فدراسیون اسکواش مبلغ ۵ هزار پوند پرداخت کرده است که مسابقات بین المللی بیرجند جونیور رنکینگ جهانی به خود گیرد و ورزشکاران در این مسابقات رنک و امتیاز جهانی خواهند داشت.

 

بهترین راه معرفی خراسان جنوبی به دنیا

رییس فدراسیون اسکواش در پایان خواستار حمایت تمامی دستگاهها، نهادهای دولتی، صنایع و کارخانجات استان شد و افزود: حمایت از هیات اسکواش استان در این دوره از مسابقات می تواند ظرفیت ها و پتانسیل استان را معرفی کرده و راه را برای میزبانی از مسابقات بزرگ دیگر هموار کند.

در پایان اعضای کمیته های برگزاری مسابقات معرفی شدند و آقایان سید حسین اصغری به عنوان مسئول کمیته اجرایی، مهندس جلیلی مسئول کمیته فنی مسابقات، سرهنگ بهلگردی مسئول کمیته امنیتی مسابقات، محمد یوسفی مسئول کمیته هماهنگی و ارتباط اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکواش، محمد طالبی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، داوود شرفی مسئول کمیته پشتیبانی، خانم مالکی مسئول کمیته تبلیغات و مهندس کاشانی به عنوان مسئول کمیته گردشگری معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج خراسان جنوبی صنایع دستی گردشگری اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میزبان عصر جمعه در آیین اختتامیه دومین جشنواره بین المللی کوچ عشایر مغان در منطقه جعفرآباد اظهار کرد: برگزاری جشنواره های مختص جامعه عشایری برای نکوداشت این جامعه عظیم و سترگ در کشور جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه عشایر هویت و تاریخ ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: دومین جشنواره بین المللی عشایر مغان ظرفیتی عظیم برای معرفی توانمندی های عشایر ایران در سطح ملی و بین المللی است و در این زمینه باید تمامی دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

قائم مقام سازمان امور عشایری کشور عشایر مغان را جزو عشایر بااصالت و ریشه دار کشور معرفی کرد و گفت: معرفی و تبیین خدمات و ثمرات عشایر شاهسون مغان ضروری است و در این راستا برگزاری کنگره و همایش ملی و استانی برای معرفی و تبیین جایگاه جامعه عشایری در زندگی مردمان ایران زمین و به خصوص استان اردبیل مهم به نظر می رسد.

میزبان ثمرات برگزاری دومین جشنواره بین المللی کوچ عشایر شاهسون مغان را یادآور شد و بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد هماهنگی دستگاه های اجرایی برای مدیریت کوچ و معرفی آداب و سنن و زندگی مردمان کوچرو استان اردبیل و استان های شرکت کننده است.

وی خواستار برندسازی محصولات تولیدی جامعه عشایری مغان از جمله پنیر و لبنیات تولید شده توسط این قشر شد و گفت: لازم است که تولیدات این زحمتکشان در قالب برند شاهسون تولید و در بازارهای داخلی و بین المللی عرضه شود.

قائم مقام سازمان امور عشایری کشور از حضور ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل عشایری در کشور خبر داد و تصریح کرد: این عشایر در قالب سه ایل بزرگ بختیاری، قشقایی و شاهسون در حال کار و تولید هستند.

میزبان با بیان اینکه ۶۰ اداره و دستگاه اجرایی در راستای ساماندهی امور عشایر دخیل هستند، اظهار کرد: خدمات رسانی به جامعه عشایری و هماهنگی برای خدمات بیشتر دو وظیفه اساسی سازمان امور عشایری کشور است که با تمام توان در ادای وظیفه به این جامعه مهم و بزرگ کشور تلاش می کنیم.

وی جمعیت جامعه عشایری کشور را ۲۵۱ هزار خانوار و بیش از یک میلیون و ۳۱۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: جامعه عشایری ایران ۱.۴ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند اما در عین حال ۲۵ درصد گوشت قرمز و ۳۵ درصد صنایع دستی و بخش زیادی از گیاهان دارویی و مواد لبنی کشور را تامین می کنند.

کد خبر 6089341

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال