Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@16:32:16 GMT

درخواست معلولان از سازمان برنامه و بودجه

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۰۱۹۰

به گزارش ایسنا، در نامه کمپین حمایت از حقوق معلولان که به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده، ضمن بیان اینکه طبق ماده ۶۷ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، سازمان برنامه و بودجه مکلف است تمام بودجه سازمان بهزیستی و کمیته امداد را تا پایان سال پرداخت کند، خطاب به ریاست سازمان برنامه و بودجه آمده است: پیرو دیدار شما با جمعی از افراد دارای معلولیت در ۱۶ آذرماه سال جاری و وعده صریح شما مبنی بر پرداخت بودجه کامل قانون حمایت از حقوق معلولان، متاسفانه همچنان مبلغی از بودجه مدنظر در آذرماه پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه با تاکید بر مشکلات اقتصادی جامعه معلولان آمده است: روا نیست افراد معلول علاوه بر مسائل مبتلابه سایر آحاد جامعه نظیر تورم و گرانی، به دلیل عدم پرداخت بودجه قانون معلولان و سازمان بهزیستی دچار مشکلات مضاعف شوند،لذا با ابراز نگرانی از استمرار رویه فعلی سازمان برنامه و بودجه با توجه به ماه‌های پایانی سال و عدم پرداخت به موقع بودجه، خواستار پرداخت مبالغ قابل توجهی از بودجه قانون معلولان و سازمان بهزیستی و همچنین اعلام پرداخت مبالغ باقی‌ مانده در تاریخ‌های مشخص تا انتهای سال جاری هستیم.

همچنین در این نامه یادآوری شده که طبق ماده ۶۷ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، سازمان برنامه و بودجه مکلف است تمام بودجه سازمان بهزیستی و کمیته امداد را تا پایان سال پرداخت کند.

در پایان این نامه، اعضای کمپین، پیگیری حقوقی پرداخت مبالغ باقی‌مانده بودجه اجرای قانون معلولان و سازمان بهزیستی را حق خود دانسته‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟