Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در پنجمین جلسه کارگروه مشترک ستادی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تلاش‌ها برای اخذ سند برای املاک وقف شده در استان گفت: برکات بقاع و موقوفات برای خود مردم است و در حال حاضر از موقوفات استان برای تعداد زیادی از افراد در سطح استان اشتغال ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در خصوص هدف از برگزاری جلسه گفت: اصلی‌ترین وظیفه سازمان اوقاف حفظ موقوفات است که اولویت ما در اخذ سند مالکیت این اموال است که این کار موجب حفظ این اموال می‌شود.

او افزود: بعضی از موقوفات استان به دلایل مختلفی در خصوص اخذ سند دچار مشکلاتی شده اند که امروز از مدیران ثبت اسناد و املاک کشور و اوقاف و امور خیریه کشور دعوت شد تا برای حل این مشکلات چاره اندیشی شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: از همه مردم درخواست می‌کنم که وقف نامه و اسناد و مستندات اموال وقفی خود را به سازمان اوقاف تحویل دهند و با این کار به ثبت موقوفات کمک کنند.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی اخبار اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات

دریافت 55 MB کد خبر 6096205

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات