Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، پایگاه خبری «اینترسپت» روز گذشته- سه شنبه- گزارش داد که «مایکل بلومبرگ» شهردار سابق نیویورک و نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از کارگران زندانی برای انجام مکالمه‌های تلفنی تبلیغاتی استفاده کرده است. 

بلومبرگ گزارش این پایگاه را کاملا دقیق توصیف و تأکید کرد که ارتباط کمپین وی با شرکت مورد نظر  به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایگاه اینترسپت نوشت که کمپین شهردار سابق نیویورک از طریق طرف سومی با شرکت «پروکوم» که مراکز ارتباطات را کنترل می‌کند و مقر آن در ایالت نیوجرسی است، منعقد شده بود.

 در ادامه این گزارش آمده است که پروکوم مراکز ارتباطی در دو ایالت نیوجرسی و اکلاهاما در امور تماس با زندان‌های رسمی را مدیریت می‌کند. 

در حداقل یکی از زندان‌های اکلاهاما که زندان زنان است و کم‌ترین سطح امنیت را دارد،‌ با زنان زندانی برای تماس تلفنی تبلیغاتی به نمایندگی از کمپین بلومبرگ قرار داد بسته شد. 

بلومبرگ گفت که کمپین وی زمانی از این موضوع مطلع شد که یک خبرنگار از سایت برای تهیه گزارش با آن تماس گرفته است. 

 وی در ادامه افزود:‌ «اما به محض اینکه پیمانکار فرعی عامل این کار را شناسائی کردیم، فورا به ارتباطمان با شرکت و افراد استخدام شده پایان دادیم». 

بلومبرگ گفت: «ما از چنین فعالیت‌هایی حمایت نکرده و تلاش داریم که تضمین کنیم نمایندگی‌های ما از پیمانکاران حسابرسی بهتری داشته باشند». 

پس از  قرار گرفتن «جو بایدن» و «برنی سندرز» در صدر نامزدهای انتخاباتی،‌ بلومبرگ در اواخر ماه نوامبر از رقابت برای نامزدی حزب دموکرات خبر داد. 

ثروت بلومبرگ به بیش از ۵۴ میلیارد دلار می‌رسد. وی اموال شخصی فراوانی را برای کمپین تبلیغات اینترنتی و تلویزیونی هزینه می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمپین انتخاباتی مایکل بلومبرگ کارگران زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک