Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش کیودو، در حالی‌که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته برای «هدیه کریسمس» کره شمالی آماده است، رسانه‌های کره جنوبی می‌گویند ایالات متحده به‌طور همزمان چهار هواپیمای جاسوسی را بر فراز شبه‌جزیره کره پرواز داده‌است.

«ایرکرفت اسپاتس»، یک گروه ناظر بر پروازهای نظامی، نیز می‌گوید این چهار هواپیما، از جمله پهپاد «آر کی و-۴ گلوبال هاوک»، یا بوئینگ آر سی -۱۳۵، بین روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، سوم و چهارم دی ماه، بر فراز آسمان شبه‌جزیره کره پرواز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌طور که این گزارش‌ها نشان می‌دهد دو هواپیما در ارتفاع ۳۱ هزار پایی رصد شده‌اند، پهپاد گلوبال هاوک در ارتفاع ۵۳ هزار پایی رصد شده و یکی از بوئینگ‌ها نیز از پایگاه کادنا در ژاپن رهسپار دریای ژاپن شده‌است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا کره شمالی هواپیمای جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 904 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5982 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان