Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مجید ممدوحی فرزند آیت‌الله ممدوحی با اشاره به آخرین وضعیت آیت‌الله ممدوحی گفت: به لطف خدا حال پدرم مساعد است و امروز از بیمارستان مرخص شد.

ممدوحی افزود:عفونتی که در بدن ایشان وجود داشت رفع شد و آزمایش‌هایی که انجام‌شد به لطف خدا مناسب است.

فرزند آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد:پزشکان از وضعیت عمومی آیت‌الله ممدوحی رضایت کامل دارند و ضعف جسمانی ایشان برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله ممدوحی روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه براثر عفونت و ضعف جسمانی در بیمارستان بستری‌شده بود.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حوزه انتخابیه تهران برای حضور در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

آیت‌الله حسن ممدوحی در سال ۱۳۱۸ هجری شمسی در کرمانشاه در خانواده‌ای متدین و دانش‌دوست چشم به جهان گشود و پس از اتمام تحصیلات کلاسیک به تحصیل علوم دینی روی آورد و برای ادامه تحصیل به قم آمد.

زندگی آیت‌الله ممدوحی سرشار از تلاش‌های علمی و فرهنگی است، این عالم بزرگوار در سال‌های عمر خود بار‌ها کتاب‌های درسی فقهی و اصولی تا سطح کفایه الاصول را تدریس و از این رهگذر شاگردان بسیاری را تربیت‌کرده است.

علامه سید محمدحسین طباطبایی و آیات گلپایگانی، ستوده، میرزا هاشم آملی و مشکینی ازجمله استادان ایشان بودند.

آیت‌الله ممدوحی با نخستین بارقه‌های مبارزه با رژیم طاغوت، به‌صف مبارزان پیوست و در طول سالیان حکومت خاندان پهلوی از هیچ تلاشی درراه مبارزه با آن حکومت خائن فروگذار نکرد که براثر آن، بار‌ها مورد تعقیب و تهدید قرار گرفت.

همکاری خود با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را از همان سال‌ها آغاز کرد و در امور گوناگون به برنامه‌ریزی برای مبارزه منسجم می‌پرداخت، او در اماکن و شهرهای گوناگون سخنرانی علیه رژیم شاه انجام می‌داد که گاه به دستگیری و بازداشت او می‌انجامید، آیت‌الله ممدوحی پس از انقلاب نیز به حمایت خود از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ادامه داد و در مسائل گوناگون همواره مدافع انقلاب بوده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله ممدوحی وضعیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان

پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و چهار مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان و اعتراف این افراد به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی از دستگیری ۲۲ سارق و چهار مال‌خر در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه خبر داد و افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۴ فقره سرقت از منازل اعتراف و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 751102

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • آغاز مبارزه با آفت سن گندم در مزارع گرمسار
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • پولشویی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • شکستن شاخ گوزن شمالی در هنگام مبارزه + فیلم
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب