Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:02:22 GMT

جزئیات درگیری اوباش در منطقه ابوسعید

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۰۴۴۹

جزئیات درگیری اوباش در منطقه ابوسعید

سرهنگ چنگیز ایدون، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص درگیری خونین در منطقه شاپور تهران، اظهار کرد: شامگاه دوشنبه یکی از شرورهای معروف تهران همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ مقابل یک آبمیوه فروشی در منطقه شاپور توقف می‌کند که در همین لحظه ۶ جوان سوار بر ۲ موتور به سمت وی و دوستش حمله و آنها را هدف ضربات چاقو و قمه قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام این خبر تیم‌های عملیاتی و امدادی به محل درگیری اعزام شده و آنها که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ ایدون ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همراه دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این میهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند و بخاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می‌گذارند.

این مقام پلیسی ادامه داد: شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می‌کند اما طرف دیگر دعوا به محل نمی آیند که در ادامه آنها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می‌روند که در این صحنه ۶ جوان موتور سوار که او را تعقیب کرده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار می‌دهند.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در پایان گفت: وضعیت این دو فرد رو به بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار مأموران پلیس تهران قرار دارد.

کد خبر 4807223 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران بزرگ نزاع و دعوا دستگیری اراذل و اوباش آلودگی هوا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه هفته پژوهش محسن هاشمی شهر تهران اداره کل محیط زیست استان تهران سازمان تامین اجتماعی سازمان امداد و نجات هلال احمر بنیاد شهید و امور ایثارگران امداد رسانی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گردشگر ترکیه ای یک نظامی اسرائیلی را در شهر«قدس» زخمی کرد.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که نظامی اسرائیلی در نزدیکی منطقه «باب الساهره» در بخش قدیمی قدس اشغالی زخمی شده است و مهاجم شهروند ترکیه است.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به این گردشگر جوان ترکیه ای تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.


 

دیگر خبرها

  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه