Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدام های انجام شده این شعب در استان اظهار داشت: شعب پست بانک ایلام در سال جاری ضمن رفع نیاز روستاییان به خدمات بانکی، با پرداخت تسهیلاتی معادل ۲۳۶ میلیارد ریال در حوزه اشتغال پایدار روستایی برای ۶۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از ایجاد اشتغالزایی برای ۱۴۰ نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان خبر داد و افزود: تاکنون تسهیلاتی معادل ۸۱ میلیارد ریال به مددجویان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و بهزیستی در خصوص توانمند سازی ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

امیری یادآور شد: همچنین شعب پست بانک ایلام در زمینه حمایت از طرح های دولت و حمایت از نظام خانواده و تشویق جوانان به امر مهم ازدواج و به جهت توانمند سازی اقشار ضعیف جامعه، ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۱۷۳ نفر پرداخت کرده است.

مدیر شعب پست بانک ایلام با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده در استان گفت: پست بانک باید براساس برنامه دولت و بانک مرکزی تمامی خدمات خود را در روستاهای با جمعیت بالا توسعه دهد و برخی از دستگاه های بانکداری الکترونیک نظیر آی تی ام و پوز شعبه ای را خریداری کرده و در راستای تسهیل استفاده از خدمات بانکی در روستاها نصب کند.

امیری یادآور شد: در این راستا پست بانک ایلام علاوه بر خودپردازهای شهری با نصب ۴۶ دستگاه خودپرداز در مناطق روستایی استان و کم برخوردار در توزیع عادلانه خدمات دولت و بانکداری الکترونیک به تمامی اقشار جامعه نقش بسزایی داشته است.

وی از راه اندازی ۲۰ باجه ارائه خدمات بانکی در سطح روستا های این استان طی امسال و سال آینده خبر داد و تاکید کرد: هدف اصلی پست بانک خدمت رسانی به مردم و انجام امور خدماتی است.

وی افزود: پست بانک استان ایلام دارای ۹ شعبه و ۸۰ باجه روستایی است که توانسته در دورترین مناطق روستایی استان خدمات بانکداری الکترونیک و بر خط را مانند شعب شهری به قشر مولد و زحمتکش روستایی استان ارائه کند.

برچسب‌ها ایلام اشتغال زایی تسهیلات پست بانک ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام اشتغال زایی تسهیلات پست بانک ایران ایلام اشتغال زایی تسهیلات پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند

مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌غربی در شورای عشایر شهرستان میاندوآب گفت: انتظار داریم بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای عشایر شهرستان میاندوآب از انجام اقدامات لازم برای مناسب‌سازی مسیر تردد به ییلاقات سلیم‌خان شاهین‌دژ، هشترود و سهند خبر داد.

وی افزود: پنل‌های خورشیدی برای تأمین روشنایی و برق مصرفی عشایر تا جایی که منابع مالی تأمین و امور برق استان همکاری کند تأمین خواهد شد.

مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌غربی گفت: امسال در حد توان نسبت به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی با لوله‌کشی از چشمه و همچنین تأمین تانکرهای آب ثابت و سیار اقدام خواهیم کرد.

ناجی با بیان اینکه انتظار داریم بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را آسان‌سازی کنند، تصریح کرد: عملکرد شبکه دامپزشکی در واکسیناسیون دام‌های عشایر و صدور مجوز حمل دام قابل تقدیر است.

محمدرضا رضایی نیز در این جلسه اظهار کرد: عشایر همیشه پای انقلاب بوده‌اند و در سخت‌ترین شرایط و با کمترین امکانات دست از تولید برنداشته‌اند.

وی افزود: توجه ویژه به نیازهای آموزشی، بهداشتی، عمرانی و خدماتی این قشر زحمتکش حداقل کاری است که باید توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: با توجه به آغاز فصل کوچ عشایر به ییلاق‌های منطقه، اقدامات لازم در جهت تأمین آرد، سوخت و آب آشامیدنی عشایر در دستور کار شورای عشایر شهرستان قرار گیرد.

رضایی تصریح کرد: برای تخصیص آرد و تأمین مورد نیاز عشایر شهرستان نان نیازمند پالایش دقیق آمار هستیم.

به گزارش ایمنا، تعدادی از روستاهای دشت میاندوآب محل قشلاق عشایر دامنه‌های سهند و ارتفاعات شاهین‌دژ بوده و همچنین این شهرستان محل گذر عشایر سایر شهرستان‌ها از جمله نقده به ییلاقات خود است. عمده این عشایر شامل ایلات و طوایف شاهسون، بالکانلو، اینانلو و قره‌پاپاق هستند.

کد خبر 751517

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد