Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج صداوسیما، امیرعلی آزادی تهیه کننده برنامه «سرچشمه» گفت: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، به بسیاری از ابعاد این رویداد تاریخی و وقایع سال‌های پس از انقلاب اسلامی  کمتر پرداخته شده که جا دارد این رویدادها و وقایع با حضور شاهدان عینی و کارشناسان به‌صورت صریح‌تر مورد بررسی و موشکافی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنابر این در هر قسمت از این برنامه تلویزیونی قرار است با یکی از شاهدان عینی و یا کارشناسان در خصوص یک موضوع تاریخ انقلاب اسلامی به گفتگو بپردازیم، موضوعاتی که هم جدیدتر باشند یا اگر هم موضوعی باشد که قبلا به آن پرداخته شده است افرادی را جلوی دوربین بیاوریم که کمتر گفتگو کرده‌اند.

آزادی تصریح کرد: همچنین در برنامه «سرچشمه» به سراغ آرشیو رفته‌ایم و فیلم‌های تاریخ انقلاب را که سال‌ها خاک خورده‌اند از آرشیو بیرون کشیده‌ایم و برای اولین بار این فیلم‌ها را در برنامه به نمایش می‌گذاریم.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مهمانان این برنامه بیان کرد: تا کنون در «سرچشمه» با حضور محمد درودیان تاریخ نگار دفاع مقدس و از اعضای اولیه دفتر مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ در خصوص تاریخ دفاع مقدس، حمیدرضا اسماعیلی، نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر درباره کارنامه بهائیت در دوران پهلوی و فراز و فرود آن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، سید ایوب عبداللهی معاون شهید لاجوردی در خصوص عملکرد شهید لاجوردی در دوران دادستانی انقلاب و ...به گفتگو پرداخته‌ایم.

آزادی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به دکور برنامه «سرچشمه» بیان کرد: ما تلاش کردیم با ایجاد یک دکور متفاوت تلفیقی از حس اتاق یک پژوهشگر را در دهه شصت به مخاطب ارائه کنیم.

برنامه «سرچشمه» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده تاریخ انقلاب را از رسانه ملی پخش می‌کند.

«سرچشمه» به کارگردانی صادق شهربانویی و احمد موسویان و تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی، و با اجرای محمد امین فرج‌اللهی هر هفته شنبه شب، ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

کد خبر 4807212 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما مرکز بسیج رسانه ملی انقلاب اسلامی ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی فیلم کوتاه سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت کارگردان تئاتر موسیقی پاپ تماشاخانه ایرانشهر موسیقی کلاسیک سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مکث

خروش دانشجویان آمریکایی در روزهای اخیراتفاق تازه و منحصر به فردی است دانشجویانی که در گذشته آمریکا هم خیزش هایی داشتند که منجر به انقلاب هایی نذیربیداری آمریکایی یا انقلاب جنسی دردهه های ۶۰یا۷۰ میلادی شد.

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079980 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برنامه مکث
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند