Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تامین اجتماعی بعد از نتایج ضعیفی که تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول لیگ برتر کسب کرد، تصمیم عجیبی برای این باشگاه گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، سازمان تامین اجتماعی که در حال حاضر سهامدار عمده کارخانه ذوب آهن است و باید جوابگوی ده ها هزار کارگر این مجموعه بزرگ باشد، بعد از نتایج ضعیفی که تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال کسب کرده، به منصور یزدی‌زاده مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرده تمام تیم‌های ورزشی این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به دنبال آن هستند که چنین اتفاق برای تیم قدیمی و ریشه‌دار ذوب‌آهن رخ ندهد و حتی رایزنی‌هایی هم در این خصوص انجام داده‌اند.

سازمان تامین اجتماعی در شرایطی این تصمیم را برای باشگاه ذوب‌آهن گرفته که هواداران این تیم به شدت به نتایج سفید و سبزپوشان معترض هستند. تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول لیگ برتر ۱۵ امتیاز از ۱۶ بازی کسب کرده و در حال حاضر در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی نورعلی تابنده شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا علیرضا فیروزجا تامین اجتماعی ذوب آهن تابناک ورزشی فروش واگذاری انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی نورعلی تابنده شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا علیرضا فیروزجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت که اگر حزب‌الله از نوار مرزی دور نشود، رژیم اشغالگر مناطقی از جنوب لبنان را اشغال خواهد کرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، کاتس در دیدار با «استفان سژورنه» همتای فرانسوی خود در تل‌آویو افزود: اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل به یک جنگ همه‌جانبه با آن نزدیک خواهد شد.

به نقل از ایسنا وی ادامه داد: اسرائیل در سراسر لبنان با حزب‌الله خواهد جنگید و مناطق وسیعی را در جنوب لبنان اشغال خواهد کرد و این مناطق به‌عنوان یک منطقه امنیتی در کنترل ارتش باقی می‌ماند و به ساکنان شمال این امکان را می‌دهد که به سلامت به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به وضعیت ۶ اکتبر برنمی‌گردیم.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان
  • آغاز حراج گسترده سکه از ۱۷ اردیبهشت در مرکز مبادله
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله+ شرایط
  • جزئیات شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • هجوم برای خرید طلا
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد