Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@22:04:04 GMT

جزئیات درگیری "شرور معروف تهران"

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۰۹۳۰

صراط:

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید جزئیات درگیری یکی از اراذل و اوباش در این منطقه به نام "هانی کرده" را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ چنگیز ایدون دراین خصوص گفت: شامگاه دوشنبه یکی از شرورهای معروف تهران به همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ مقابل یک آبمیوه فروشی در منطقه شاپور توقف کرد که در همین لحظه ۶ جوان سوار بر ۲ موتور به سمت وی و دوستش حمله و آنها را هدف ضربات چاقو و قمه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام این خبر تیمهای عملیاتی و امدادی به محل درگیری اعزام شده و آنها که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

ایدون ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همراه دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این میهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا میکنند و بخاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم میگذارند.


وی ادامه داد: شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می کند اما طرف دیگر دعوا به محل نمی آیند که در ادامه آنها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می‌روند که در این صحنه ۶ جوان موتور سوار که او را تعقیب کرده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار دادند.

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در پایان گفت: وضعیت این دو فرد رو بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: درگیری شرور تهران هانی کرده صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه