Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تازه‌ترین جزئیات در رابطه با دو قتل در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران تشریح کرد و از مردم خواست به شایعات توجهی نکنند. ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت ساعت 02:50 دقیقه روز جمعه 29 آذرماه ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، از وقوع یک فقره تیرخوردگی منجر به فوت فردی به هویت معلوم در یکی از روستاهای توابع شهر دهدشت مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در کمترین زمان ممکن موضوع در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: تحقیقات اولیه حاکی از قتل این فرد بود که با هماهنگی مقام قضایی، مظنون به قتل که همسر سابق مقتول بود، دستگیر و در اعترافات خود انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان و اسلحه بکار رفته نیز کشف و پرونده به همراه متهمه و دیگر همدستان احتمالی، به مرجع قضایی احاله و در حال رسیدگی است.

مصطفایی ابراز کرد: متعاقب این موضوع، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران در ساعت 22:30 روز شنبه 30 آذرماه از وقوع یک فقره درگیری مسلحانه منجر به قتل و جرح راننده و سرنشین یکدستگاه خودرو سمند در محله کارکنان گچساران مطلع که با هماهنگی مقام قضایی، سریعاً عاملین قتل که دو برادر بودند شناسایی و دستگیر و سلاح بکار رفته نیز کشف شد.

قاتل با تناقض‌گویی پدر و مادرش لو رفت!یزد | «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه»؛ نخستین تئاتر برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد + پوسترقاتلان فراری کمتر از 48 ساعت در کاشان دستگیر شدند

وی افزود : قاتل انگیزه خود را تشخص نادرست در شناسایی مقتول با فردی که قبلا برادر وی را تهدید کرده بود اعلام و ضمن ابراز ندامت بیان داشته که در شناسایی فرد مورد نظر اشتباه کرده که پرونده در مرجع قضایی مفتوح و در حال رسیدگی است.

سرهنگ مصطفایی خاطرنشان کرد: در ادامه این وقایع در ساعت 15:14 دقیقه روز دوشنبه مورخه  یکم دی ماه جسد فردی به هویت معلوم در زمنی‌های کشاورزی واقع در جاده قدیم دهدشت به بهبهان کشف که آثار ضرب و جرح مشهود در جسد، احتمال قتل وی را تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: موضوع با هماهنگی مقام قضایی تحت پیگیری ویژه پلیس قرار دارد که امیدواریم در کمترین زمان ممکن زوایای پنهان قضیه روشن و قاتل یا قاتلان احتمالی شناسایی و دستگیر شوند.

مصطفایی بیان کرد: آنچه حائز اهمیت است بر اساس تحقیقات انجام شده ، دو فقره قتل و کشف این جسد هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته و پلیس استان در کمتر از 24 ساعت قاتلان دو قتل اولیه را شناسایی و دستگیر و تحویل مقامات قضایی  نموده و موضوع و چگونگی کشف جسد در ورودی شهر دهدشت، نیز تا روشن شدن زوایای پنهان قضیه در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ 541/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت گفت: در شورای معاونان وزارت جهاد کشاورزی به ریاست، وزیر جهاد عملکرد استان‌ها در شاخص مهم جوجه‌ریزی به صورت رسمی اعلام شد که استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است. رضا بهنام‌پور افزود: از مردادماه سال قبل تاکنون وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد. بهنام‌پور ادامه داد: در سال‌های قبل، کمبود و حتی نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحد‌های راکد، احداث چندین واحد تولیدی جدید و اجرای دقیق برنامه های جوجه‌ریزی و همچنین مجاهدت کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده به طوری که در یک سال اخیر به ویژه در ۶ ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار شده است. وی با قدردانی از همه تولیدکنندگان و فعالان صنعت مرغ تاکید کرد: همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۳۱۸ هزار قطعه در مرغداری‌های این استان جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد