Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:47:36 GMT

اسماعیل قبادی جای خود را به یوسف احمدی داد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۱۳۵۶

اسماعیل قبادی جای خود را به یوسف احمدی داد

ایسنا/کرمانشاه مراسم معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام یوسف احمدی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات حجت الاسلام اسماعیل قبادی تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی مضاعف به مردم، گفت: مردم باید خدمات مسئولین را احساس کنند که در این بین مسئولین کشوری وظیفه سنگین‌تری بر عهده دارند. هرگاه مردم خدمات را احساس کردند می توان ادعا کرد که مسئولین به وظایف محوله خوب عمل کرده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به پشتیبانی و حمایت ویژه از برنامه های فرهنگی استان کرمانشاه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: کرمانشاه استان مهمی است که برای انجام کارهای فرهنگی و تغییرات می‌تواند روی پشتیبانی ویژه سازمان حساب کند.

قمی ابراز امیدواری کرد: معرفی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گام مهمی در جهت تغییرات مثبت در این حوزه باشد.

قمی از حجت الاسلام قبادی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز بواسطه خدمات ارزنده اش در حوزه تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تقدیر کرد و افزود: اگرچه هرکس مدیر باشد نقدهایی هم بر او می شود، اما ایشان خدمات ارزنده ای در حوزه تبلیغات اسلامی داشته اند.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این نشست از تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهمترین رویش های انقلاب یاد کرد و افزود: برای گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در استان تلاش خواهم کرد.

وی جوانگرایی را در اولویت برنامه مدیریتی خود عنوان و ابراز امیدواری کرد: بتواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب سرباز کوچک نظام در استان کرمانشاه باشد.

احمدی تشکیل هیئت های اندیشه ورز و تقویت و هدایت پژوهش های بوم محور را از دیگر اولویت های کاری اش عنوان کرد.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز  این مراسم اظهار کرد: در دوران خدمتم به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از سال 1385 تاکید داشتم نباید نام  تبلیغات اسلامی پای بنرهای تبلیغاتی باشد، چون معتقدم کار فرهنگی باید بدون سروصدا باشد.

قبادی تاکید کرد: کرمانشاه به شدت به کار فرهنگی جدید و اثر بخش نیاز دارد.

وی در ادامه گفت: در سال 1385 تعداد روحانیون مستقر در استان بین ۱۶ تا ۱۷ نفر بود که این تعداد در پایان سال 1397 به ۱۸۰ تا ۱۹۰ روحانی مستقر رسیده است. 

قبادی ادامه داد: سال 1385 اعزام مبلغ در استان در مناسبت های مختلف بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر بود که هم اکنون این تعداد به ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر رسیده است.

وی گفت: در سال 1385 هیچ دبیرستان علوم و معارف اسلامی در استان نداشتیم در حالیکه هم اکنون هفت دبیرستان داریم.

مدیر کل پیشین تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: تا سال 1385 هیچ خانه عالم شهری و روستایی نداشتیم، اما در حال حاضر ۶۰۰ خانه عالم شهری و روستایی در استان کرمانشاه وجود دارد.

در این مراسم از خانواده شهید فریدون احمدی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه تقدیر شد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مراسم تکریم و معارفه كرمانشاه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبليغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار