Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر قزوین گفت:باید پزشکان و صاحبان دفتر ازدواج و وکالت عوارض پسماند و کسب و پیشه را به شهرداری بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرج‌الله فصیحی رامندی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: در برخی از قراردادهای شهرداری، تأخیر قرارداد با برخی پیمانکاران محاسبه نشده درحالی که این موارد باید ماهیانه بررسی و به تخلف آن رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سنوات گذشته برخی از کارکنان شهرداری حق تقدم سهام از بانک شهر گرفته‌اند در حالی که پول آن را به‌جای کارکنان، شهرداری پرداخت کرده است، این مبلغ باید از حقوق کارمندان کم می‌شد اما با وجود تاکید شورا، این اقدام انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: شهرداری ملزم است تا پایان سال ۹۸ این مبالغ را در چند قسط از حقوق کارمندان کم کند تا ابتدای سال ۹۹ کارمندی نباشد که بابت حق خرید سهم سال ۹۴ بدهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید پزشکان و صاحبان دفتر ازدواج و وکالت عوارض پسماند و کسب و پیشه را به شهرداری بپردازند، اضافه کرد: صاحبان دفاتر پزشکی، ازدواج و وکالت به دلیل اینکه در ساختمان اداری و مسکونی هستند از پرداخت این عوارض خودداری می‌کنند، برخی از آن‌ها به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کنند که در بعضی مواقع نیز رای به نفع آنان صادر می‌شود.

کد خبر 402771

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر قزوین پرداخت عوارض عوارض شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد ۴۶۸ فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، ۱۲۳۰ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال ۱۴۰۲ با اعطای ۹۵ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات ازدواج و ۸۹ هزار و ۵۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور