Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک صنعت ومعدن گفت:اجرای طرح کاغذسبزخوزستان اقدامی مؤثر برای جلوگیری از خروج ارز از کشور و صیانت ازمحیط زیست وسبب ایجاداشغال پایدار در منطقه کمتربرخوردار استان خوزستان خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین مهری گفت: اجرای طرح کاغذ سبز خوزستان اقدامی مؤثر برای جلوگیری از خروج ارز از کشور و صیانت از محیط زیست است و سبب ایجاد اشغال پایدار در منطقه کمتر برخوردار استان خوزستان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حاشیه مراسم امضای موافقتنامه تاسیس کارخانه کاغذ سبز خوزستان افزود : میزان سرمایه گذاری در این طرح بالغ بر 418میلیون و 800 هزار یورو است که به صورت سندیکایی با مشارکت این بانک و بانک‌های پارسیان، ملی و سپه تامین می شود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اظهار داشت: این بانک طرح های بزرگ و زیربنایی صنعتی را در کشور تأمین مالی کرده و از این طریق نقش مؤثری در رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور ایفا کرده است.
وی با تأکید بر وظیفه ملی بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی - توسعه ای بیان داشت: اجرای طرح کاغذ خوزستان که به منظور تولید کاغذ از باگاس (تفاله نیشکر) ایجاد می گردد، ارزش افزوده بالایی ایجاد کرده و از خروج سالانه 200میلیون دلار ارز جلوگیری خواهد کرد و برای 464نفر بصورت مستقیم و 2هزار نفر بصورت غیر مستقیم در منطقه کمتر برخوردار شادگان، اشتغال پایدار ایجاد می کند.
بر اساس این موافقتنامه، ظرف مدت سه سال در منطقه شادگان استان خوزستان، کارخانه استحصال کاغذ با توان تولید سالانه 240هزار تن کاغذ ایجاد می‌شود؛ تولیدات این کارخانه، 38درصد کاغذ مورد نیاز سالانه کشور را تامین خواهد کرد و قرار است تا سه سال آینده تولیدات این کارخانه به بازار کاغذ که در سال‌های اخیر به دلیل نوسانات شدید ارز دچار اختلال شده است، عرضه شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بر نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در یکی از آخرین دیدارها و رایزنی های خود در بانجول و در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی با مامادو تانگارا وزیر امور خارجه گامبیا دیدار و‌ گفتگو کرد.

پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزهامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

امیرعبداللهیان با اشاره به ابلاغ سلام‌های دکتر رئیسی به همتای گامبیایی در مراسم افتتاحیه اجلاس سران اسلامی،  برگزاری و‌ مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و‌ مردم گامبیا تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیداری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، به‌خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت های گسترده ایران در عرصه های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی اشاره و تاکید کرد ما ایرانیان را به شجاعت شان می شناسیم.

وی ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تاکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ وزیر امور خارجه کشور مالی نیز در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با ابراز خرسندی از سفرش  به مالی و مذاکرات و توافق های صورت گرفته تاکید کرد ما از  پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

 امیرعبداللهیان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق  تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو 2024 تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا