Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا هفته چهردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور چهارم دی ماه در اهواز برگزار شد که تیم فولاد برابر دیگر نماینده استان به برتری رسید همچنین تیم تیم نفت اهواز در مصاف با امید گناوه متوقف شد.

۲ تیم فولاد خوزستان و ملی حفاری در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری چهار بر یک فولاد به پایان رسید تا این تیم با ۳۲ امتیاز به عنوان تیم اول گروه راهی دور بعد مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نفت اهواز دیگر نماینده خوزستان بیرون از خانه به مصاف تیم امید گناوه رفت که با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد. دیدار تیم های عمران نیرو اندیمشک و پارس برازجان نیز برگزار نشد.

تیم های فولاد، نفت اهواز، ملی حفری و عمران نیرو اندیمشک به ترتیب با کسب ۳۲ ، ۱۶، ۱۴ و پنج امتیاز در مکان های اول، سوم، پنجم و هفتم این گروه قرار گرفتند.

مرحله اول لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با حضور ۳۳ تیم در پنج گروه برگزار شد که چهار تیم خوزستانی فولاد خوزستان، عمران اندیمشک، نفت اهواز و ملی حفاری در این رقابت‌ها حضور داشتند. تیم فولاد خوزستان که سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد به عنوان تنها تیم خوزستانی راهی دور بعد شد.

این مسابقات در دور اول به صورت رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود کردند. 

مرحله دوم رقابت ها، به صورت متمرکز در۲ گروه پنج تیمی برگزار و از هر گروه ۲ تیم به مرحله پایانی صعود می‌کنند تا تکلیف تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان مشخص شود؛ تیم‌های انتهای جدول از هرگروه به مسابقات مناطق فصل آتی سقوط می‌کنند. 

در گروه اول این مسابقات تیم های فولاد خوزستان، تراکتور سازی تبریز، گل گهر سیرجان، فجر شهید سپاسی شیراز و شهروند نور حضور دارند همچنین امید گناوه، سپاهان گیلان، مس کرمان، سپاهان اصفهان و نساجی مازندران تیم های حاضر در گروه دوم رقابت ها هستند.

این دوره از مسابقات تا پایان سال ۹۸ به پایان رسیده و از اواسط فروردین ماه سال آینده نیز، بازیکنان به صورت تمام وقت در خدمت تیم ملی نوجوانان ایران قرار خواهند گرفت تا برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اماده شوند.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز ورزشی فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا