Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام هاشمی نژاد از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای فتنه در مسجد الزهرا(س) اراک خبرداد.

حجت الاسلام«مصطفی هاشمی نژاد» از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای فتنه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: همزمان با چهلم شهدای فتنه آبان 98 و یوم الله 9 دی 88 مراسمی فردا پنجشنبه5 آذر پس از نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد الزهرا(س) اراک افزود: این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س)، پایگاه بسیج و مجموعه فرهنگی مسجد الزهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام دکتر مهدی ابوطالبی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: شهدای فتنه شهدای مظلومی هستند و در اوج مظلومیت وظیفه انقلابی خود را انجام دادند در فتنه سال ٨٨ مردم توانستند از پشت غبار حق را تشخیص دهند و درست هم تشخیص دادند.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد اظهار کرد: علم و بصیرت از ابزارهای مبارزه با فتنه و توطئه است و به فرموده مقام معظم رهبری افرادی که در فتنه به شهادت رسیدند افضل تر از دیگر شهدا هستند.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شب یلدا استان بوشهر خبرگزاری شبستان فعالیت های مسجدی طرح ملی فهما مجلس فتنه ۹۸ فتنه 88 یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  حجت‌ الاسلام و المسلمین علی فرج الله در دیدار با نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه تقریب اظهار داشت: ما در جلسه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برگزار شد به شخصیت شهید ماموستا شیخ الاسلام در آن جلسه اشاره کردیم و اگر موافقت شود همایشی با عنوان شهدا و تقریب در همین راستا و با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و تقریب برگزار می شود.

وی گفت: در همایش شهدا و تقریب هم ایرانی و هم غیر ایرانی و هم اهل سنت و هم اهل تشیع در آن همایش باید حضور و مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله تصریح کرد: شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام و شهید محمد عبدالرحمان ریگی و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محمد رمضان البیوتی و شهید باقر حکیم و شهید عارف حسینی در پاکستان چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه اهل سنت و چه اهل تشیع همه اين‌ها افتخارات ما هستند چرا که اینها عمرشان را برای تقریب گذاشتند و در این راه هم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد