Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان مجموعه طنز مانگ و ئه‌ستیره گفت: بخشی از درآمد حاصل از فروش قسمت دوم مجموعه مانگ و ئه‌ستیره(ماه و ستاره) که جدیدا وارد شبکه خانگی شده است، به کودکان نیازمند اهدا می‌شود.

فریاد مجیدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مجموعه نمایشی مانگ و ئه‌ستیره(ماه و ستاره) مجموعه‌ای طنز است که به زبان کردی تدوین و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قسمت نخست این نمایش خانگی اسفندماه 97 در شبکه خانگی عرضه شد، افزود: قسمت دوم این مجموعه طنز به تازگی عرضه شده و مردم استان‌های کردنشین می‌توانند به صورت اینترنتی و یا در قالب DVD اقدام به خرید آن کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تولید و توزیع قسمت نخست این نمایش خانگی بخشی از درآمد حاصل از فروش برای تهیه البسه دانش‌آموزان بی‌بضاعت و بخشی از آن نیز به انجمن حمایت از بیماران ام.اس اختصاص یافت.

کارگردان مجموعه طنز مانگ و ئه‌ستیره عنوان کرد: خوشبختانه شاهد استقبال خوب مردم در فروش قسمت نخست این مجموعه بودیم و در قسمت دوم این مجموعه نیز قصد داریم تا بخشی از درآمد حاصل از فروش را به کودکان نیازمند اهدا کنیم.

مجیدآبادی اضافه کرد: قسمت جدید این مجموعه به عنوان نخستین فیلم کُردی در سایت معتبر فیلیمو قرار داده شده تا علاقمندانی که به نسخه DVD آن دسترسی ندارند به صورت اینترنتی و از طریق این سایت اقدام به تهیه و مشاهده آن کنند.

وی بازیگران این مجموعه خانگی را از بازیگران مطرح استان کردستان خواند و گفت: یوسف اسدی، عابدین رضایی، ابراهیم مرادی، رضا پشابادی، مسعود بیگلری در این مجموعه بازی کرده‌اند.

وی بیان کرد: خوانندگان این مجموعه نیز خوانندگان مطرح کُرد شامل سیوان گاگلی و کارزان فاروق از سلیمانیه اقلیم کردستان عراق هستند که در قمست جدید این مجموعه هنرنمایی کرده‌اند.

 انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان کارگردان درآمد کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، «وحید شمسایی» سرمربی تیم ملی فوتسال در سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی، قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 847876 برچسب‌ها ایران و تایلند فوتسال و فوتبال ساحلی ورزش

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!