Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه کلاس دانش‌افزایی داوران فوتبال ایران با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه کلاس دانش‌افزایی داوران با حضور ولنتین ایوانف از روسیه و مادنبا از سنگال دو مدرس داوری فیفا امروز برگزار شد.

در این مراسم هدایت‌الله ممبینی رئیس کمیته داوران، ابراهیم شکوری دبیرکل فدراسیون فوتبال و محمد فنایی پیشکسوت داوری فوتبال ایران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلاس‌ها از روز شنبه به مدت 5 روز آغاز شد که 38 داور و کمک داور حاضر در این کلاس سه روز به کار عملی زیر نظر مادنبا مشغول بودند و در بقیه روزها در کلاس درس ایوانف نشستند.

مراسم اختتامیه این کلاس‌ها امروز پس از پایان کلاس آخر با قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغاز شد.

در پایان این کلاس هدایایی از طرف فدراسیون فوتبال ایران به ایوانف و مادنبا مدرس داوری فیفا اهدا شد.

محمد فنایی که به عنوان پیشکسوت داوری فوتبال ایران در این مراسم حاضر شده بود هنگام روبرو شدن با ایوانف مدرس فیفا برخورد گرمی با او داشت چرا که این دو کمک داور اسبق فوتبال در جام جهانی 94 حضور داشتند. ایوانف از این برخورد بسیار خوشحال شد و خوش و بش گرمی هم با فنایی انجام داد. 

مدرس فیفا پس از خوش و بش با پیشکسوت داوری فوتبال ایران با خنده عنوان کرد ما در جام جهانی 94 با هم همکار بودیم اما در آن زمان من از او خوشتیپ‌تر بودم.

ایوانف همچنین در قسمتی از صحبت‌هایش برای شرکت کنندگان در این کلاس به آنها گفت اگر از شرایط برگزاری این کلاس راضی و خوشحال بودید مربوط به من می‌شود و اگر در بخش دیگری برای شما ناراحتی به وجود آمد مربوط به مادنبا ( دیگر مدرس فیفا در این کلاس) می‌شود.

همچنین مدرس روس داوری هنگامی که در پایان مراسم اختتامیه گلدانی را به عنوان هدیه‌ از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کرد رو به حضار و شرکت کنندگان در این مراسم با صدای بلند و خنده اظهار داشت که هدیه من بهتر از مادنبا است. 

ایوانف پس از پایان مراسم در لابی هتل نیز به شوخی‌های خودش با مادنبا ادامه داد و از مدرس سنگالی این کلاس سراغ بسته و هدیه خودش را می‌گرفت که مدرس سنگالی هم در پاسخ به او عنوان کرد من هدیه خودم را دارم و هدیه تو دست فرد دیگری است.

در پایان این مراسم  نیز به داوران شرکت کننده در این کلاس مدارک آنها اهدا شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه فدراسیون فوتبال ورزشی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس