Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم الهی تبار امروز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه این استان را شایسته حمایت و ارائه خدمات بیشتری دانست و اظهار داشت: مردم این استان دین بزرگی بر کشور دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: مردم کرمانشاه در طول تاریخ حماسه‌ها آفریدند، جنگ را تحمل کردند و حوادث طبیعی و غیرطبیعی بسیاری را دیدند و در مقابل آنها صبورانه ایستادند و مستحق نشانی هستند که رهبر به این استان داد و آن را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی نام نهاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شاه بیت سند بیانیه گام دوم انقلاب را امید و اعتماد دانست و بیان داشت: امروز جولانگاه تبلیغاتی دشمنان تزریق ناامیدی و بی اعتمادی و همچنین جنگ بین استکبار و انقلاب اسلامی است لذا باید با خدمت به مردم از رخنه دشمنان جلوگیری کنیم.

الهی تبار گفت: امروز مساجد به عنوان سنگرهای اصلی باید بتوانند اثر گذار باشند و در بحث تقویت امید و اعتماد و همچنین تقویت باورها و ظرفیت‌های وجودی در سطح جامعه مؤثر واقع شوند.

کد خبر 4807355

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری سمنان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • دریادار سیاری: تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز