Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:00:30 GMT

مدیرعامل ایرانول پس از ۶ سال تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۲۵۹۷

مدیرعامل ایرانول پس از ۶ سال تغییر کرد

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول پس از شش سال از این شرکت خداحافظی کرد.

اخبار شرکتها؛ مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول که از سال ۹۲ تاکنون عضو هیات مدیره و مدیر عامل ایرانول بود، از این شرکت خداحافظی کرد.

 مهندس اسحاقی در گفت و گویی ضمن تایید خبر تغییر خود و انتصاب مجید محسنی مجد، گفت: آقای محسنی مجد از مدیران با تجربه، با انگیزه و دارای ارتباطات قوی و از دوستان خوبم هستند و مطمئنا قوی تر از من عمل خواهند کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و آرزو می کنم ایرانول به جایگاهی برسد که با افتخار بگویم شش سال خدمتگزاری کارکنان ایرانول را کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از بزرگان خانواده این صنعت به خصوص شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و ترکان ریاست هیات مدیره شستا،  گفت : از حمایت های رضوانی فر مدیرعامل شستا و مهندس مخدومی مدیرعامل تاپیکو تشکر می کنم و ممنون این بزرگواران هستم، من بعد از برگزاری مجمع درخواست تغییر داده بودم گرچه طولانی شد اما با تغییر من موافقت کردند.

وی ضمن تشکر از همه کارکنان ، کارگران ، روسا و مدیران زحمتکش و اعضای هیات مدیره گفت:  ضمن خداحافظی و طلب حلالیت عذرخواهی می کنم نتوانستم آنگونه که شایسته بودند محبت های آنها را جبران کنم و امیدوارم این حقیر را بخاطر  کم کاری های احتمالیم ببخشند.

 مهندس اسحاقی نقش رسانه ها را در موفقیت های ایرانول در دوره خود کم نظیر دانست و گفت: لازم می دانم از همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و توسعه ایرانول داشتند بخصوص همکاران عزیزم در جامعه بزرگ رسانه تشکر کنم که مرا کمک کردند تا ایرانول را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

وی در پایان ضمن تشکر از همه مدیران و کارکنان شستا ، تاپیکو ، ایرانول ، عاملان فروش و اتو سرویس کاران از همه دلسوزان خانواده بزرگ ایرانول خواست تا آقای محسنی مجد را در ادامه راه یاری کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا دادستان کل کشور تولید رضایت مشتریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم

روبرتو فیرمینو پس از برتری 4-1 الاهلی مقابل ضمک از حمایت هواداران تیمش تشکر کرد.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • عکس/تشکر کودکان غزه ای از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان