Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ ای جی دلگادو، سخنگو و از اعضای سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶، از این ستاد و شخص ترامپ به دلیل تبعیض جنسیتی شکایت کرد.

نشریه پولیتیکو گزارش داد در شکایت دلگادوکه در دادگاه فدرال در منهتن تنظیم شد، آمده است که او اندکی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ و پس از اعلام خبر بارداری خود، از ادامه همکاری با ستاد انتخاباتی ترامپ منع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن شکایت این کارمند سابق ستاد انتخاباتی ترامپ یادآور شد که مسئولان ستاد انتخاباتی پس از اعلام بارداری دلگادو او را از تمامی مسئولیت‌ها و وظایف شغلی خود در زمان باقی مانده استخدامش تا اواخر دسامبر سال ۲۰۱۶ و در مدت تحلیف ترامپ در اواخر ژانویه سال ۲۰۱۷ محروم کردند.

در این شکایت نام شان اسپایسر، رینس پرییاس و استیفن بنن، مشاور ان ترامپ و نیز سازمان «ترامپ برای آمریکا» به چشم می‌خورد.

پولیتیکو در بخش دیگری از گزارش خود با استناد به متن شکایت دلگادو آورد: شاکی بدون توضیح و خیلی فوری از دریافت ایمیل‌ها و دیگر ارتباطات از طرف ستاد انتخاباتی و سازمان ترامپ برای آمریکا محروم شد.

ستاد انتخاباتی ترامپ تاکنون از پاسخ به درخواست هیل برای اظهارنظر در این باره خودداری کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی ترامپ شکایت از ترامپ تبعیض جنسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر