Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرستی از ۱۰ بازیکن برتر در عرصه گلزنی در ۵ لیگ معتبر اروپا تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات کریسمس منتشر شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به بهانه رسیدن در آستانه تعطیلات کریسمس فهرستی از برترین گلزنان حاضر در ۵ لیگ معتبر اروپا منتشر شده است که بر این اساس دو بازیکن و گلزن حاضر در بوندس لیگای آلمان در صدر این فهرست قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با ۱۹ گل زده در صدر فهرست برترین گلزنان اروپا  قرار دارد و در رده دوم تیمو ورنر مهاجم آلمانی لایپزیگ قرار دارد.

جایگاه سوم به چیرو ایموبیله اختصاص دارد، این مهاجم ایتالیایی در ترکیب لاتزیو و در سری آ ایتالیا موفق به ثبت ۱۷ گل زده شده است.

جیمی واردی مهاجم لستر سیتی و برترین گلزن لیگ برتر انگلیس تا به اینجای کار با ۱۷ گل زده مکان چهارم را در اختیار دارد و تنها بازیکنی است که با توجه به دو بازی لستر که قبل از سال نو برگزار می‌شود این فرصت را دارد تا تعداد گل‌های زده خود را افزایش دهد.

لیونل مسی فوق ستاره بارسا در رده پنجم است. وی ۱۳ گل را در لالیگا به ثمر رسانده است.

بازیکنانی نظیر بن یدر، بن زما، لوکاکو، ام باپه، اینگس هم در رده‌های ششم تا دهم ایستاده‌اند.

نکته مهم اینکه کریس رونالدو مهاجم یوونتوس ایتالیا نامش در میان ۱۰ گلزن برتر قرار ندارد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برترین گلزنان لواندوفسکی مسی امباپه برترین گلزنان رونالدو لواندوفسکی مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون

مهاجم نروژی سیتیزن‌ها نقش خود را به عنوان یک ماشین گلزنی، به خوبی ایفا می‌کند. 

ارلینگ هالند طی ۴۵ دقیقه نخست دیدار منچسترسیتی - وولورهمپتون موفق شد برای بیست و یکمین‌بار در دوران حرفه‌ای خود، هت تریک کند.

طرفداری | مهاجم ۲۳ ساله سیتیزن‌ها در دقایق ۱۲، ۳۵ و ۳+۴۵ دروازه تیم مهمان را باز کرد تا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ۲۴ گله شود و بالاتر از الکساندر ایساک (۲۰) و کول پالمر (۲۰) بخت اصلی کسب کفش طلای این مسابقات باشد. 

هالند همچنین توانسته است طی ۶۳ بازی لیگ برتری، ۶ بار هت تریک کند تا از این حیث، بالاتر از نام‌های بزرگی همچون رود فن نیستلروی، رابین فن پرسی و دیمیتار برباتوف (همگی ۵ هت تریک) قرار بگیرد. 

«چرا همیشه ۳ تا؟» طرح جالب اسکواکا از ارلینگ هالند با الهام از شادی گل معروف ماریو بالوتلی ارلینگ هالند کم کم برای نگهداری توپ‌های بعد از هت تریک، جا کم می‌آورد!
اثری از لایو اسکور طرح بلیچر ریپورت به مناسبت هت تریکی دیگر از ارلینگ هالند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • غایب بزرگ پایتخت ۷