Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح آخرین وضعیت آبگرفتگی خیابان‌های اهواز گفت: در حوزه روان آب‌ها و آب‌های سطحی کاری اساسی انجام نشده است.

علی ساری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی خیابان‌های اهواز گفت: در حوزه روان آب‌ها و آب‌های اساسی کاری اساسی صورت نپذیرفته اما آب از داخل منازل مردم و خیابان‌ها تخلیه شده اگرچه در برخی مناطق اندک این مشکل هم همچنان در داخل خیابان‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید برای دفع آب‌های سطحی به صورت دقیق یک تصمیم کارشناسی اتخاذ شود. بعد از سفر آقای نوبخت انتظار می‌رفت بودجه‌ای در این باره در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد تا مردم همیشه از اینگونه مشکلات نجات پیدا کنند ولی متاسفانه تاکنون چنین کاری انجام نشده است.

نماینده مردم اهواز اظهار کرد: پس از ایجاد این آبگرفتگی‌ها چند دسته نیرو برای خدمت رسانی وارد کار شدند. یک دسته نیروهای شهرداری بودند که به علت عدم وجود سیستم دفع آب‌های سطحی، امکانات لازم و عدم وجود مدیریت صحیح عملا کاری از دست آنها ساخته نبود. دسته بعدی که فعالیت خوبی داشتند گروه‌های امدادرسانی وزارت نیرو، آبفای اهواز و آبفای استان بودند که سعی کردند از طریق سیستم فاضلاب به گونه‌ای مشکل را حل کرده و در مناطقی که فاضلاب نبود سعی کردند از طریق پمپ خدمت رسانی کرده و مشکل را حل کنند.

ساری در پایان در خصوص اینکه برخی از مردم به دلیل تاخیر در امدادرسانی گلایه‌مند بودند، گفت: روز دوشنبه که روز اول این اتفاق بود مناطق مختلف و زیادی درگیر شدند. به همین دلیل به دلیل عدم تناسب امکانات این گله مردم در حوزه تاخیر امدادرسانی گله درستی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب در خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها

ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش شدید باران و وزش باد، گفت: بیشتر آبگرفتگی‌های سطح شهر توسط پمپ‌های برقی در حال جمع‌آوری است اما به علت قطع برق، دچار اختلال شده‌ایم و سرعت کار کند شده است.

علی شمسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عصر امروز در اهواز شاهد وقوع ۳۰ میلیمتر بارندگی در مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه و وزش شدید باد بودیم. بیشتر آبگرفتگی‌های سطح شهر توسط پمپ‌های برقی در حال جمع‌آوری است اما به علت قطع برق، دچار اختلال شده‌ایم و سرعت کار کند شده است.

وی افزود: این شرایط در همه مناطق شهر حاکم شده و آبگرفتگی خاصی در سطح شهر ایجاد شده است. با همکاری اداره برق در حال راه‌اندازی یک سری پمپ‌ها هستیم تا در اولین فرصت، شهر با شرایط عادی در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: آب وارد حیاط  برخی منازل شده است اما تاکنون اطلاعات کامل و جامعی در خصوص میزان ورود آب به منازل نداریم. در چند خیابان درختان شکسته‌اند و همکاران در حال آزادسازی خیابان‌ها هستند. یکی دو خودرو نیز در مجاورت دیوارهایی که تخریب شده‌اند، آسیب جزئی دیده‌اند.

وی افزود: در این شرایط توصیه می‌شود مردم عبور و مرور خود را کاهش دهند تا همکاران ما هر چه سریعتر آب را تخلیه کنند و اتفاق خاصی برای خودروهایشان رخ ندهد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اسرائیل: در پاسخ به تصمیم ترکیه اقدامات «مهم و عملی» اتخاذ کرده‌ایم
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • تصاویری از زیرآب رفتن خیابان‌های اهواز + عکس
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست