Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال رامهرمز در واکنش به مصاحبه اخیر سرمربی تیم فرهنگ و بیان مطالبی در مورد هیات فوتبال شهرستان، گفت: متاسفانه حرف‌های او از روی بغض و کینه است.

مجید دهقان در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به صحبت‌های اخیر سرمربی تیم فرهنگ رامهرمز مبنی بر این‌که باتوجه به عملکرد هیات فوتبال شهرستان، در دیدارهای خانگی‌شان در لیگ برتر استان مانند تیم میهمان هستند و در این شهرستان توجه لازم به این تیم صورت نمی‌گیرد، اظهارکرد: هیات فوتبال رامهرمز با صداقت کامل و احترام با باشگاهداران، مربیان و بازیکنان رفتار کرده و همیشه نیز تلاش داشته تا اقداماتش جهت توسعه فوتبال شهرستان باشد و این مهم، بر هیچ کسی هم پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باتوجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، متاسفانه افرادی می‌خواهند از جو سیاسی استفاده کرده و امتیازاتی را از کاندیداهایی که با پول‌های نامشروع وارد عرصه انتخابات شده‌اند، به دست آورند و به اهداف‌شان برسند. این افراد در واقع روح جوانمردی و پهلوانی را زیر پا می‌گذارند.

رییس هیات فوتبال رامهرمز گفت: در خصوص صحبت‌های اخیر مربی تیم فرهنگ رامهزمز نیز که خود او از بازیکنان و پیشکسوتان این باشگاه است باید بگویم که متاسفانه حرف‌های او از روی بغض و کینه است. طی سه سال و نیمی که من مسئولیت هیات فوتبال شهرستان را بر عهده دارم، تیم فرهنگ با توجه به این‌که دو سال پیش به دلیل مشکلات مالی نتواست در مسابقات لیگ دسته سه کشور شرکت کند، عملا هیچ امتیازی نه در لیگ سه کشور داشت و نه در لیگ استان ولی در همان مقطع با پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس و رییس هیات فوتبال خوزستان، توانست در مسابقات لیگ سه کشور حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: در همان سال نیز طی دستوری که نماینده شهرستان از وزیر نفت گرفت، مبلغی حدود ۱۲۰ میلیون تومان برای تهیه البسه کامل ورزشی، ۴۵ میلیون تومان برای ورودی مسابقات و ودیعه مسابقات و مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای هزینه خورد و خوراک و ایاب ذهاب تیم دریافت کند که این پول نیز در اختیار تیم فرهنگ قرار داده شد که در طول تاریخ ورزش شهرستان بی نظیر بود اما متاسفانه در آن سال به دلیل ضعف فنی، تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

دهقان گفت:‌ سال بعد نیز وقتی مدیر عامل و پیشکسوتان باشگاه با توجه به شرایط بد اقتصادی تصمیم به واگذاری امتیاز باشگاه را داشتند، هیات فوتبال به دستور نماینده شهرستان به این موضوع ورود کرد و با همکاری پیشکسوتان واقعی این باشگاه، آقایان بهمن زنگنه، پرویز داودی و مجاهد مرادزاده توانست تیم را حفظ کند. در همین سال نیز هزینه ورودی و مبلغ ۵ میلیون تومان کمک هزینه جهت خرید البسه و همچنین زمین چمن رایگان در اختیار تیم فرهنگ قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ در سال جاری نیز با توجه به این‌که نماینده شهرستان هم دستوراتی از وزیر ورزش و هم از وزیر نفت برای کمک به تیم‌های رامهرمز و رامشیر گرفت که این مهم در حال پیگیری است تا این کمک در طول فصل جاری لیگ برتر خوزستان به تیم برسد، البته در همین سال جاری نیز مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای این تیم، تخفیف ورودی گرفتیم که این مهم را برای دو تیم دیگر شهرستان انجام ندادیم.

دهقان گفت: سرمربی تیم فرهنگ در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده بود که تا برای بازی در زمین چمن شهرستان، پول به حساب هیات فوتبال رامهرمز واریز نکند، اجازه بازی به آن ها داده نمی‌شود، باید بگویم که هیات طی سه سال گذشته نه فقط از تیم فرهنگ، بلکه از تمام تیم‌های شهرستان که در مسابقات حضور دارند، به دستور نماینده رامهرمز، هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت اجاره زمین چمن برای برگزاری مسابقات دریافت نکردیم. فقط هزینه اجرایی مسابقات که در کل دنیا طبق قانون به عهده تیم میزبان است و شامل  هزینه نیروی انتظامی، آمبولانس، خط کشی و ... که هیچ ربطی به هیات فوتبال ندارد، دریافت شده است.

وی عنوان کرد: این هیات نه برای تیم فرهنگ و نه هیچ تیم دیگری کار غیر قانونی در ثبت قراردادها انجام نخواهد داد و به هیچ عنوان نیز اصول حرفه‌ای خود را برای راضی نگه داشتن افراد زیرپا نخواهیم گذاشت. خوشبختانه عملکرد هیات فوتبال رامهرمز در سطح استان کاملا مشخص و شفاف است که این عملکرد با کمک و زحمات تمام ارکان باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان به دست آمده است.

رییس هیات فوتبال رامهرمز گفت: در مورد نسبت دادن باشگاه فرهنگ به نماینده شهرستان نیز باید بگویم، زمانی که سرمربی فعلی تیم فرهنگ، شهردار رامهرمز بود و تیم فرهنگ شرایط خوبی نداشت، توانست این تیم را تحت پوشش شهرداری قرار دهد و خود این سرمربی حدود۳۰ بازیکن دیگر فرهنگ را به استخدام شهرداری رامهرمز در آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟

توماس توخل هنوز از رئیس افتخاری بایرن مونیخ عصبانی است.

طرفداری | در حالی که بایرن مونیخ سه‌شنبه شب و در حساس‌ترین بازی خود در این فصل در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود، اظهارات رئیس افتخاری باواریایی‌ها برای آنها حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش بیلد، توماس توخل هنوز از اظهارات اولی هونس ناراحت و عصبانی است. اولی هونس در یک مصاحبه مفصل، درباره توماس توخل گفت که او اعتقاد دارد اگر از بین بازیکنان جوان مانند جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ یا آلفونسو دیویس عملکرد خوبی نداشته باشند، بهتر است بازیکن دیگری به‌جای آن‌ها جذب شود تا اینکه روی پیشرفت آن‌ها وقت بگذارند.

سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت هم گذری به صحبت‌های رئیس افتخاری بایرن زده و گفته بود:

من دیروز آن را خواندم و قبل بازی نیز درباره‌اش صحبت کردم. درک می‌کنم چنین سؤالی را بپرسید اما تمرکز من اکنون به‌طور کامل روی سه‌شنبه است. 10 روز آینده برای ما بسیار اهمیت دارد و هیچ زمانی بدتر از الان برای صحبت کردن درباره چنین موضوعاتی نیست.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟

البته همانطور که گفته شد توخل هنوز از هونس عصبانی است و این عصبانیت را یک روز پس از آن هم در باشگاه نشان داده و سرمربی باواریایی‌ها معتقد است که رئیس افتخاری بایرن نباید در این مقطع حساس و پیش از بازی مقابل رئال مادرید این صحبت‌ها را بیان می‌کرد. افراد درون باشگاه سعی کردند تا توخل را آرام کنند تا عصبانیتش را به‌طور عمومی ابراز نکند، اما نتوانستند.

رابطۀ بین هونس و توخل چندین ماه است که پر تنش بوده است. در باشگاه بایرن مونیخ، همه متعجب شده‌اند که چرا هونس در چنین مقطع زمانی‌ای این صحبت‌ها را بیان کرده است؟ هدف رئیس افتخاری بایرن مونیخ چه بوده است؟ آیا او می‌خواهد خروج توخل را توجیه کند یا روی اهمیت پایه‌ها و استعدادهای جوان برای بایرن مونیخ تاکید داشته است؟

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان