Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛  غلامحسین مظفری رئیس ستاد نوروزی کیش طی حکمی مجید ملانوروزی معاون گردشگری را به عنوان دبیر ستاد نوروزی کیش معرفی کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس ستاد نوروزی کیش در احکام دیگری محمدرضا ویژه معاون توسعه مدیریت را به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی، آمار و اطلاعات ستاد نوروزی، مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی را به عنوان رئیس کمیته بحران، ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری را به عنوان رئیس کمیته نظارت بر نرخ خدمات، سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی، سید محمدرضا مداح مدیر کل حوزه مدیر عامل به عنوان رئیس کمیته تشریفات، علی مقدس زاده مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش به عنوان رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین غلامحسین مظفری، علی عرب مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش را به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی,  فرامرز صحرایی مدیر کل حراست را به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی، محمد پورسینا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل را به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و محمود افتاده مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک و سرپرست مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات را به عنوان رئیس کمیته حقوقی و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی سال 1399 کیش برگزید.

غلامحسین مظفری رئیس ستاد نوروزی کیش در این احکام، ضمن آرزوی توفیق از درگاه خداوند منان برای دبیر و اعضای کمیته های یازده گانه ستاد نوروزی کیش بر تلاش و هماهنگی بین کمیته ها در راستای نیل به اهداف عالیه سازمان و ارتقا سطح رضایتمندی مهمانان و گردشگران نوروزی تاکید کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روابط عمومی و امور بین الملل گردشگران نوروزی گردشگری معاون فرهنگی و اجتماعی نظارت و ارزیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادیزاده به عنوان مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای علی اصغر هادیزاده

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

همچنین حسن زاده در حکمی دیگر، هادی رضایی را به عنوان مسوول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵ منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌های کمیته و انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6093974

دیگر خبرها

  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند