Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قبادی ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل که در دفتر فرمانداری بیله سوار برگزار شد، عنوان کرد: مقدمات راه اندازی دفتر ویژه خبری صدا و سیمای مغان در شهرستان بیله سوار فراهم شده و برای استقرار تجهیزات صدا و سیما همکاری لازم را در راه اندازی این مرکز نیاز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بیله سوار در زمینه فرهنگی، کشاورزی و گردشگری، عنوان کرد: معرفی توانمندی و ظرفیت‌های این شهرستان و شمال استان در شبکه استانی و سراسری روند توسعه را شتاب خواهد بخشید.

فرماندار شهرستان بیله سوار تصریح کرد: اطلاع رسانی مطلوب، معرفی بهتر شهرستان‌های شمال استان و سرعت در خبر رسانی به مردم از فواید ایجاد این دفتر خواهد بود.

قبادی افزود: قطعاً فعال شدن دفتر ویژه خبری نقش مهمی در اطلاع رسانی خواهد داشت.

همگرایی رسانه‌ها نیازمند افزایش است

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل نیز در این نشست گفت: رسانه‌های جمعی از جمله صدا و سیما، نشریات محلی و خبرگزاری‌ها باید با هم افزایی و همگرایی در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه در یک مسیر مشترک قرار گیرند.

ملااحمدی افزود: تنها در سایه همگرایی رسانه‌ای است که می‌توان به نتایج بهتری در جامعه دست پیدا کرد و به همین دلیل است که صدا و سیمای مرکز اردبیل به دنبال افزایش تعامل رسانه‌ای است.

وی عنوان کرد: امروز با ورود فضای مجازی نیاز به ارتقای سواد رسانه‌ای بسیار مهم و ضروری بوده و استان اردبیل دارای ظرفیت‌های خوبی است به همین دلیل باید با محور قراردادن وحدت و همدلی برای توسعه استان گام برداشت.

ملااحمدی با بیان اینکه نباید از ظرفیت‌های غنی استان غافل شد، اضافه کرد: خوشبختانه استان اردبیل در تمامی بخش‌ها دارای ظرفیت و استعداد خوبی است و به همین دلیل باید از این ظرفیت‌ها در مسیر کمک به توسعه و پیشرفت استان کمک کرد.

کد خبر 4807494

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار بیله سوار حسن قبادی سازمان صداوسیما بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری سمنان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل

پروانه رضا قلیزاده در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی خلخال گفت: در کنار تلاش برای افزایش حداقل ۲۰ درصدی آمار عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان،افزایش آمار کتاب امانت رفته از کتابخانه‌های عمومی نیز نسبت به آمار سال‌های قبل در دستور کار اداره کل کتابخانه‌های عمومی قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه افزایش سرانه مطالعه در استان مشروط به همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های مشارکتی است، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی کتاب محور باید در دستور کار دستگاه‌های فرهنگی استان قرار بگیرد تا از این رهگذر خلاءهای موجود دربین نسل جدید جامعه پر شود.

او همچنین گفت: برگزاری جلسات و آیین‌های رونمایی از کتاب با حضور نویسندگان و ناشرین باید استمرار داشته و در این راستا لازم است که دستگاه‌های فرهنگی با اداره کل کتابخانه‌های عمومی مشارکت نزدیکی داشته باشند

رضا قلیزاده از برگزاری جشنواره کتابخوانی بیلیک اوبالاری ویژه عشایر استان اردبیل خبر داد و گفت: این جشنواره در حال برگزاری و مهلت ثبت‌نام در آن تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه امسال است.

او همچنین به برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره رضوی در استان اشاره کرد و افزود: در این جشنواره بخش‌های متنوعی برای همه گروه‌های سنی از جمله خردسالان، کودکان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در این نشست همچنین خواستار تعیین تکلیف مالکیت قدیمی‌ترین کتابخانه عمومی استان اردبیل واقع در شهر خلخال شد.

رضا قلیزاده افزود: کتابخانه شهید عاشوری‌زاده با ۶۲ سال قدمت در مرکز شهر خلخال مورد استفاده مردم قرار دارد ولی به علت اینکه سند مالکیت آن در اختیار آموزش و پرورش است، عملاً اداره کل کتابخانه‌های عمومی قادر به هزینه‌کرد هرگونه اعتبار برای احیای ساختمان فرسوده آن و تجهیز کتابخانه به امکانات جدید نیست.

او گفت: در صورت واگذاری عرصه این کتابخانه به داره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اداره کل کتابخانه‌های عمومی قادر به استفاده بهینه از این کتابخانه خواهد بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند