Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید منعم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشگاه کاشان با سایر دانشگاه‌های منطقه و جهان یکی از اهداف اصلی این دانشگاه است، اظهار داشت: حضور فعال دانشگاه کاشان در چهارمین مجمع دانشگاه‌های ایران و جهان عرب که هم اکنون به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود به این منظور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از امضای تفاهم نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشگاه کاشان با دانشگاه کوت عراق در حاشیه برگزاری این مجمع خبر داد و ابراز داشت: برای توسعه همکاری‌های فیمابین مذاکرات مؤثری با دانشگاه‌های بصره و کوفه نیز انجام شده است.

کسب رتبه پنجم دانشگاه کاشان در بین دانشگاه‌های جامع در نظام رتبه بندی یورپ ۲۰۱۹

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان با اشاره به انتشار دانشگاه‌های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی یورپ تصریح کرد: در جدیدترین اعلام این نظام رتبه بندی جهانی دانشگاه کاشان با امتیاز ۲۳۵.۷۲ در میان دانشگاه‌های جامع ایران رتبه پنجم و در بین کل دانشگاه‌ها رتبه ۱۶ را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه تا چند سال پیش دانشگاه کاشان در این نظام رتبه بندی وجود نداشت و جز دانشگاه‌های توصیه شده یورپ بود، خاطرنشان کرد: در این چند سال و با همت پژوهشگران، محققین و دانشجویان، دانشگاه کاشان علاوه بر قرارگیری در این نظام رتبه بندی در بین دو هزار و ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا توانست رتبه یک هزار و ۱۸ را به دست آورد.

منعم زاده از حضور ۴۵ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی ایران در این نظام رتبه بندی خبر داد و اذعان داشت: امتیاز دانشگاه کاشان در نظام رتبه بندی پورپ ۲۰۱۹ در بخش مقاله ۴۱.۸، در بخش استناد ۶۰.۲، در بخش انتشارات ۲۰.۴۱، در بخش بهره وری علمی ۴۷.۴۴، در بخش تأثیر پژوهشی ۴۱.۳۶ و در بخش همکاری جهانی ۲۴.۵۱ است.

وی افزود: در نظام رتبه بندی یورپ که دانشگاه صنعتی خاورمیانه ترکیه آن‌را مدیریت و به روز آوری می‌کند، در سال ۲۰۱۹ دانشگاه هاروارد آمریکا در بین تمامی دانشگاه‌های جهان توانست رتبه اول را کسب کند.

کد خبر 4807080

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه کاشان تفاهم نامه همکاری بوشهر ایلام آلودگی هوا تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شب یلدا انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز استانداری سمنان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود

طی مراسمی با حضور مدیران عامل ۳ شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی مراسمی با حضور مدیران عامل 3 شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد.

بر این اساس قرار است با مشارکت کشتی‌سازی صدرا، ایزو ایکو و دریابندر و هولدینگ لجستیک غدیر، کنسرسیوم ساخت کشتی‌های تمام ایرانی ایجاد شود.

مدیر عامل صدرا در حاشیه امضای این تفاهمنامه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با تشکیل کنسرسیوم زیرساخت‌های کشور در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار ساخت کشتی به صورت حداکثری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکی از برکات تشکیل این کنسرسیوم این است که با تجمیع ظرفیت‌ها، نیازمندی‌های کشور را برطرف خواهیم کرد.

علیپور افزود: بر این اساس از بهره‌برداران انتظار داریم از ظرفیت کنسرسیوم مذکور حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه صدرا با کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش قراردادی دارد گفت: در حال حاضر با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قراردادی برای ساخت 4 کشتی با ظرفیت 3500 و 5000 تن را داریم.

مدیر عامل کشتی‌سازی صدرا ادامه داد: کشتی‌های 5 هزار تنی از نوع شناورهای رورو هستند که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال دو فروند را به آنها تحویل بدهیم.

علیپور یادآور شد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل آن به ما قول دادند که در صورت تحویل اولین کشتی بلافاصله قرارداد سفارش دو فروند کشتی دیگر را امضا کنیم.

وی در خصوص شرکت ملی نفتکش نیز گفت: تاکنون موفق نشده‌ایم با این شرکت قراردادی امضا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده