Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس داوری فیفا در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس دانش‌افزایی داوران جوان کشورمان به تمجید از علیرضا فغانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، والنتین ایوانف در حاشیه مراسم اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران فوتبال ایران  اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال ایران برای سازماندهی این کلاس تشکر می‌کنم. فقط کمی آلودگی هوا برای ما مشکل ساز شد که آن هم از دست فدراسیون خارج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوانف ادامه داد: من روز دوم این دوره گفتم که از نحوه عملکرد داوران در این کلاس راضی هستم، کلاس، کلاس خوبی بود از تعهد و شرکت شما راضی هستم، کارهایی که باید را در این دوره انجام دادید.

وی افزود: زندگی ما همین است این کلاس‌ها به شما کمک می‌کند که عملکرد بهتری داشته باشید اما عملکرد شما درون زمین است نباید مسابقات را فراموش کنید، از نکات مثبتی که در اینجا یاد گرفتید، در بازی‌ها استفاده کنید. من می‌خواهم مسؤولیت‌ها را تقسیم کنم. اگر خوشحال شدید به خاطر وجود من بود و اگر مسائلی باعث شد که ناراحت شوید، تقصیر مادمبا (مدرس دیگر فیفا) بود! من از حضور مادمبا که در برگزاری این کلاس به من کمک کرد، تشکر می‌کنم. 

مدرس داوری فیفا در خصوص برگزاری این دوره دانش‌افزایی عنوان کرد: از نحوه برگزاری این کلاس خیلی خوشحالم، موضوع بعدی نحوه شرکت بچه‌ها و فعالیت‌های آنها در طول دوره بود. آنها خیلی فعال بودند و در سؤال کردن تردید نداشتند و این همان چیزی بود که ما از آنها می‌خواستیم. به آنها فرصت دادیم تا در مورد موضوعات مختلف بحث کنند و آنها این کار را به خوبی انجام دادند.

ایوانوف در پاسخ به این سؤال که پس از پایان این کلاس فکر می‌کند چند نفر از شرکت‌کنندگان می‌توانند مانند علیرضا فغانی باشند، گفت: فغانی مثال و نمونه بسیار خوبی است برای اینکه بدانید به هر چه که در دنیا می‌خواهید می‌توانید برسید اما باید برای آن سخت کار کنید. فغانی را من می‌شناسم اما برای مقایسه عملکرد این داوران با فغانی باید کارشان را در زمین ببینم. 

وی در پاسخ به این سؤال که کشور ایران و شرایط حضور در این کشور را چطور دیده، اظهار داشت: برای اولین بار نبود که به ایران آمدم. هر زمان که به ایران آمدم برای کار بوده است. من از شرایط و مردم اینجا شناخت دارم و آنها هم از من شناخت دارند، این شناخت متقابل به من کمک می‌کند که وقتی به ایران می‌آیم، احساس راحتی کنم به طوری که انگار خانه خود من است. من شب گذشته توسط فدراسیون یک شام رسمی در یک رستوران سنتی دعوت شدم که بسیار زیبا و خوب بود.

مدرس فیفا در مورد اینکه ورود سیستم کمک داور ویدیویی چقدر به کم شدن اشتباهات داوری کمک می‌کند، عنوان کرد: داوری که در زمین مسابقه است، باید خودش آماده باشد و تصمیم بگیرد و این طور نباشد که دائم به کنار زمین برود و مانیتور را نگاه کند اما به هر حال قطعاً استفاده از VAR به کمی شدن اشتباهات داوران کمک می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

به گزارش ورزش سه، در این بازی موعود بنیادی‌فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم‌ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902695

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور