Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@00:42:51 GMT

قتل عجیب دو دختر ۱۹ و ۲۱ ساله توسط پدرشان!

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۴۲۶۱

قتل عجیب دو دختر ۱۹ و ۲۱ ساله توسط پدرشان!

پدر بازنشسته وقتی از نافرمانی‌های دو دخترش به تنگنا رسید در اقدامی عجیب دست به قتل خانوادگی زد.
به گزارش خراسان، عقربه‌ها ساعت ۷ صبح دوشنبه ۲ دی امسال را نشان می‌داد که پدری با صدای لرزان در تماس با ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی از مرگ دو دختر جوانش خبر داد.
به این ترتیب گروهی از ماموران برای بررسی‌های ابتدایی در محل حاضر شدند و با حضور در خیابان آذربایجان هنگام ورود به ساختمان با جسد دو دختر ۱۹ و ۲۱ ساله در اتاق خواب روبه‌رو شدند که به گفته پدر خانواده دچار گازگرفتگی شده و به کام مرگ فرو رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این مرحله ماموران مرگ مرموز دو دختر جوان را به بازپرس ویژه قتل گزارش کردند و خیلی زود گروهی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه با تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.
بررسی‌های ابتدایی حکایت از آن داشت که دختران جوان دچار گازگرفتگی نشده اند و گروهی از کارشناسان پزشکی قانونی که در صحنه جرم حضور داشتند در تحقیقات فنی و دقیق پی بردند که دو دختر جوان به خاطر خوردن تعداد زیادی قرص دیازپام به کام مرگ فرو رفته اند.
در ابتدا ماجرای خودکشی پیش روی کارآگاهان قرار گرفت، اما تحقیق از اهالی محل و همسایه‌ها حکایت از آن داشت که دو خواهر جوان هیچ مشکلی نداشتند و تنها اختلاف شان با پدر خانواده بوده است.

همین موضوع کافی بود تا کارآگاهان به سراغ پدر خانواده بروند و بازجویی‌های پلیسی را از او آغاز کنند. در پی این بازجویی‌ها این مرد خیلی زود در تناقض گویی هایش گرفتار شد و در نهایت تصمیم به اعتراف گرفت.
پدر خانواده در حالی که اشک می‌ریخت به ماموران گفت: کارمند بازنشسته هستم و زحمات زیادی برای بزرگ شدن فرزندانم کشیدم، اما دخترانم همیشه بیرون از خانه با دوستانشان سرگرم بودند و به خانه و خانواده اهمیت نمی‌دادند.
وی افزود: دخترانم با هم رفیق بودند و همیشه بیرون از خانه سرگرم خوشگذرانی بودند و در این مدت هرچه با آن‌ها صحبت می‌کردم که از مسیر خانواده شان خارج نشوند به نتیجه‌ای نرسیدم و رفتارهایشان دیگر مرا خسته کرده بود و هر شب با آن‌ها درگیری داشتم که دیگر طاقتم از سرکشی‌ها و نافرمانی‌های شان به سر رسید و تصمیم به انجام این کار گرفتم.
پدر دو قربانی جنایت خانوادگی گفت: خسته شده بودم و به علت این که دخترانم زیاد بیرون از خانه هستند با آن‌ها بحث کردم و در حالی که عصبانی بودم داخل نوشیدنی آن‌ها قرص دیازپام ریختم و فرزندانم پس از خوردن آن به کام مرگ فرو رفتند و صبح برای این که صحنه سازی کنم در تماس با پلیس ادعا کردم که آن‌ها دچار گازگرفتگی شدند.
بنا بر این گزارش، پدر این دو دختر برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل قتل خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر، گفت:در ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جوان کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت که حالت طبیعی نداشته‌اند برای سه دختر نوجوان می‌شود.

سید مصطفی قرشی یزدی افزود: این جوان برای  دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌نماید و متاسفانه نامبردگان با وی درگیر و با چاقو ایشان را از ناحیه گردن مجروح می کنند

وی گفت: بلافاصله مجروح توسط مردم به بیمارستان منتقل و متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر افزود: از لحظه اولیه فرماندار محترم شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دستورات ویژه را به ریاست شبکه بهداشت و درمان برای رسیدگی به حال ناهی از منکر صادر و با تلاش جراحان حاذق عمل جراحی  حال عمومی ایشان مساعد است .

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر