Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@07:16:29 GMT

پشت‌پرده پیام گلایه‌آمیز گابریل کالدرون

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۴۲۸۹

ساعت24-مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت پیام اینستاگرامی سرمربی این تیم به وی گلایه کرد.

پیام امروز گابریل کالدرون بابت ناراحتی‌اش از رفتار پرسپولیس در صفحه شخصی اش، باعث شوک به مدیرعامل باشگاه شده است.

در جلسه‌ای که روز گذشته‌ای بین آن‌ها برگزار شد، در مورد مسائلی که باعث گلایه از طرف مرد آرژانتینی شده بود، مباحثی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه فردای جلسه و به یک باره چنین پیامی منتشر شده، برای انصاری‌فرد هم جای سوال و ابهام داشته است.

او در پیامی که برای سرمربی سرخپوشان ارسال کرده، گلایه خود بابت اینکه چرا موضوعات را به خودش منتقل نکرده و از این طریق ناراحتی اش را عنوان کرده، اعلام کرده است.

درحالی که کالدرون برای دریافت مطالباتش حق دارد دغدغه داشته و خواهان منظم پرداخت شدن آن‌ها باشد، اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا فردای روزی که جلسه برگزار شده، این پست منتشر شده است؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد کالدرون بابت مصاحبه روز گذشته انصاری‌فرد در جمع خبرنگاران که اعلام کرده مشکلی بین او و باشگاه نیست و کارها انجام می‌شود، ناراحت شده و توقع نداشته مدیرعامل بگوید مشکلی وجود ندارد.  همین جمله برای سرمربی آرژانتینی کافی بوده تا امروز در پستی ناراحتی خود را با عکسی از خودش و مدیر باشگاه اعلام کند.

انتشار عکس انصاری‌فرد همراه کالدرون در این پست به این معنا است که تمام فشارها روی مدیرعامل است. این در شرایطی است که قرارداد کالدرون با نظر هیات مدیره امضا شده و آن‌ها بوده اند که وعده‌هایی داده اند. اکنون همه این توقع‌ها به سمت مدیرعامل است.

مسئله دومی که برای پرسپولیس هم سوال ایجاد کرده، این است که چه کسی پست‌های اینستاگرامی را منتشر می‌کند. بی شک کسی که چنین مشورتی به سرمربی سرخپوشان می‌دهد، یک ایرانی است چرا که کالدرون به زبان فارسی تسلط ندارد. باید پرسید نباید حواس مدیران باشگاه به سرمربی خود باشد که از چه کسانی مشاوره می‌گیرد و چرا لایک کالدرون پای مطالبی هست که به فارسی نوشته شده؛ درحالی که آشنایی به زبان فارسی ندارد؟

باید منتظر شد و دید هیات مدیره پرسپولیس و مدیرعامل تا چه زمانی قرار است با این روابط نه چندان مطلوب، امور این باشگاه را جلو ببرند؛ آن هم در شرایطی که این باشگاه از نظر مالی در وضعیت مناسبی نیست.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش دولت این است که به شیوه‌های گوناگون در حوزه معیشت، بهداشت و درمان و مسکن رضایت کارگران جلب شود.

به گزارش دانشجو، او گفت: همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.

او افزود: شورای عالی کار فعالیت خود را انجام می‌دهد؛ این شورا یکی از وظایفی که دارد تعیین حداقل دستمزد کارگران است.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)