Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@02:31:15 GMT

زندانی کردن پسر توسط پدرش در صندوق عقب زانتیا

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۴۵۰۰

به گزارش ایلنا، سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: واحدهای گشت انتظامی در حال گشت‌زنی در محدوده آزدگان به یک دستگاه خودرو زانتیا که در حاشیه خیابان متوقف شده بود  مشکوک شده و پس از هماهنگی با مرکز پیام و بررسی از راننده خودرو یک عدد چاقو وپنجه بکس کشف کردند و در صندوق خودرو  یک پسر بچه ۱۲ ساله‌ای را مشاهده کردند که دهان و دست و پا کودک با چسب پهن بسته شده بود که بلافاصله ماموران دهان و دست و پا پسر بچه را آزاد کردند و علت را جویا شدند و پسرک در اظهارات خود گفت پدر من به علت مشکلات خانوادگی و نداشتن حالت عادی قصد آزار و اذیت من را دارد که در گذشته نیز این کار را چندین بار تکرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: ماموران بلافاصله اقدام به دستگیری پدرر کودک آزار نموده ومتهم  اکنون در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است و تحقیقات از آن ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد