Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@04:11:00 GMT

آسفالت ریزی دو روستای گالیکش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۴۶۶۳

آسفالت ریزی دو روستای گالیکش آغاز شد

فرماندار گالیکش از آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت روستاهای قوشه‌چشمه و ترجنلی گالیکش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی اصغر میرزایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با تامین اعتبار، عملیات زیرسازی و آسفالت روستاهای قوشه‌چشمه و ترجنلی گالیکش آغاز شد.

وی افزود: حجم عملیاتی آسفالت این دو  روستا ۱۱ هزار متر مربع و اعتبارات آن‌ ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گالیکش تصرح کرد: با آسفالت این ۲ روستا هزار و ۸۲۲ نفر در قالب ۵۹۷ خانوار از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: در حال حاضر  روستاهای سرخن‌آباد و کندسکوه از۱۹ روستای بخش لوه این شهرستان فاقد آسفالت هستند که با تامین اعتبارات و مساعد بودن شرایط جوی این دو روستا هم  تا پایان سال جاری از نعمت اسفالت برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار مارگون در آیین کلنگ زنی دو طرح چمن مصنوعی و مدرسه دو کلاسه در روستا‌های سیلاب کلوار شهرستان مارگون گفت: سیلاب و کلوار جمعا ۱۵ روستا و دارای هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت است که این دو طرح امروز با اعتبار ۲میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
سرهنگ خیزات فرمانده سپاه عشایر استان هم با اشاره به اینکه کار ساخت این دو طرح به عهده گرو‌های جهادی این ناحیه است افزود: تا زمانی که بتوانیم خدمتی در این مناطق انجام دهیم مطمئنا پای کار هستیم.
حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون نیز با اشاره به خدمات قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای به کار‌های انجام شده توسط این قرارگاه در سیلاب کلوار اشاره کرد و گفت: ساخت ۴منبع آب آشامیدنی دو مدرسه و یک مسجد از دیگر اقداماتی که تاکنون در این روستا‌ها انجام شده است.

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار