Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:21:23 GMT

شهردار و مدیر آبفای اهواز احضار شدند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۴۷۱۰

در پی بارندگی‌های اخیر در اهواز و ایجاد آبگرفتگی و سرریز شدن فاضلاب در شهرها و تهدید سلامت شهروندان، پرونده قضایی در دادسرای مرکز استان تشکیل و شهردار و مدیرآبفای اهواز به دادسرا احضار شدند.

به گزارش مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه؛ حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با بیان اینکه سلامت مردم و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضائی است، گفت: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و شهردار و مدیر آبفای اهواز به دادسرا احضار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در ادامه با تاکید بر تسریع در رسیدگی به این پرونده عنوان کرد: با وجود هشدارهای مکرر قبل از بارندگی، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب متولیان اصلی آبگرفتگی و سرریز شدن فاضلاب به شهرهای مختلف اهواز هستند که موجب مشکلات زیست محیطی و نارضایتی شدید مردم از این دو مرجع شده است.

حسینی پویا تصریح کرد: طبق مقررات قانونی شهردار و مدیرآبفای اهواز به دادسرا احضار و باید پاسخگوی مشکلات بوجود آمده باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی فیده میگ 29 حوادث آبان 98 شاخص آلودگی هوا هانی کرده علیرضا فیروزجا خاشقچی شهردار مدیر آبفا اهواز احضار انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا آشغال های دوست داشتنی فیده میگ 29 حوادث آبان 98 شاخص آلودگی هوا هانی کرده علیرضا فیروزجا خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار