Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظارت و برخورد با واحد‌های متخلف گفت: زمانی نظارت‌ها کارآمد و مؤثر بوده که شاهد کاهش تخلفات در سطح استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غضنفری ملموس بودن برخورد با متخلفان را یکی از راه‌های کاهش تخلفات دانست و افزود: نمی‌توانیم تنها از یک‌راه با متخلفان برخورد کرده و انتظار کاهش پرونده‌های متخلفان در تعزیرات حکومتی باشیم.

غضنفری به لزوم استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها در ثبات قیمت در بازار اشاره و تصریح کرد: باید در طرح منطقه بندی شهر تجدیدنظر کنیم، زیرا این طرح علاوه بر کاهش قدرت نظارت نتوانسته نتیجه مطلوب موردنظر طرح را تأمین کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، تعطیلی واحد متخلف و نصب بنر برای معرفی متخلف به جامعه را مورد ارزیابی قرارداد و بیان کرد: باید مردم شاهد برخورد جدی دولت با متخلفان و عملکرد واحد نظارت در سطح استان باشند.

غضنفری یکی از تخلفات انجام شده را در شبکه گاز آل پی جی عنوان کرد و گفت: عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی گاز مایع باوجود عدم کمبود نشان از عدم نظارت‌های لازم بوده و باید به این موضوع هر چه سریع‌تر رسیدگی شود.

او نظارت شبانه‌روزی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با گشت‌های مشترک را ابلاغ کرد و افزود: مردم از نوع عرضه و توزیع کپسول‌های گاز آل پی جی ناراضی بوده و باید با نظارت شبانه‌روزی به این تخلف پایان داده شود.

غضنفری همچنین ساماندهی نرخ گوشت دام سنگین از مبدأ و مرحله بسته‌بندی را امری لازم دانست و یادآورشد: نرخ گوشت دام سنگین نیز باید در بازار ثبات پیداکرده تا دیگر شاهد چند نرخی بودن آن در بازار و مناطق مختلف نباشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خواهان تعطیلی و پلمپ واحد‌های متخلف عرضه گاز آل پی جی نیز شد و تأکید کرد: باید واحد‌های متخلف بی‌وقفه تعطیل‌شده تا شاهد نتیجه دهی نظارت در برخورد با متخلفان باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنفی متخلف تعطیلی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون