Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر با برگزاری انتخابات هیات ورزش های دانشگاه استان بوشهر "علی کمالی" با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

با حضور محمدحسین علیزاده، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سایر اعضای هیات ورزش های دانشگاهی استان بوشهر دومین دوره انتخابات این هیات برگزار و علی کمالی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در این دور از انتخابات هیات، "علی کمالی"، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی؛ "شهرام اکبرزاده"، مدیر تربیت بدنی دانشگاه خلیج فارس؛ و "نوید   شاروبندی"، مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد کاندید بودند که پس از رای گیری علی کمالی توانست با کسب هفت رای برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان بوشهر معرفی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر استان بوشهر محمد حسین علیزاده علی کمالی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس دانشگاه گرمسار

به گزارش گروه آموزش و خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تأیید انتخاب علیرضا رهایی به‎‌عنوان رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سید مجتبی حسینی‌فرد به‌عنوان رئیس دانشگاه گرمسار در کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس دانشگاه گرمسار
  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند