Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ پروژه مهم احداث، خرید و نصب دو دستگاه دیزل و ژنراتور برق اضطراری و خرید و نصب دو دستگاه شناسایی جلبک و سموم با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و استاندار هرمزگان در تصفیه خانه آب بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

پروژه احداث، خرید و نصب دو دستگاه دیزل و ژنراتور برق اضطراری تصفیه خانه آب بندرعباس با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و مهندس حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۴/۴ مگاوات تامین برق، راه‌اندازی شده است.

در ادامه نیز پروژه خرید و نصب دو دستگاه شناسایی جلبک و سموم در ورودی تصفیه خانه آب بندرعباس در راستای اجرای اصول پدافند غیرعامل، با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و مهندس حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، افتتاح شد.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان پس از افتتاح این پروژه ها، عنوان کرد: سامانه پیشرفته پایش و شناسایی جلبک ها و سموم به عنوان یکی از تجهیزات پیشرفته در تصفیه خانه آب بندرعباس نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در راستای تامین برق مورد نیاز این تصفیه خانه، دو دستگاه ژنراتور با ظرفیت حدود پنج مگاوات تولید برق نصب و افتتاح شد.

استاندار هرمزگان افزود: اقدامات دیگری در راستای بازسازی و نوسازی مخازن، تاسیسات و تجهیزات تصفیه خانه آب بندرعباس اجرایی شده و در حال اجراست که ایمنی و پایداری این مجموعه را افزایش می‌دهد.

همتی با بیان اینکه اقدامات زیربنایی و کارهای بزرگ و اساسی در راستای تامین آب شرب پایدار در سراسر هرمزگان در حال اجراست، تصریح کرد: در این راستا دو آب شیرین کن بزرگ در بندرعباس در حال تکمیل می باشند.

وی گفت: سدهای جدیدی نیز در استان آماده بهره برداری شده که به زودی افتتاح خواهند شد.

همتی بیان داشت: این مجموعه اقدامات موجب شده تا امکانات و منابع بیشتری جهت تامین آب شرب مناطق مختلف استان داشته باشیم و بر این اساس استفاده بهینه از آب را در استان خواهیم داشت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با استفاده از این امکانات و منابع در زمینه تامین آب شرب از طریق آب شیرین کن ها و تامین آب کشاورزی از طریق سدها در هرمزگان اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین دو پروژه بزرگ آبرسانی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بشاگرد در حال اجرا و تکمیل است.

همتی یادآور شد: این اقدامات با برنامه‌ریزی‌های دقیق و هوشمندانه و توجه و پیگیری ویژه دولت برای تامین آب در هرمزگان صورت گرفته است.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان مسجد استان بوشهر کانون های مساجد شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما تصفیه خانه آب شرب بندرعباس افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف قدردانی و تجلیل از زحمات معلمان، زنگ سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

وی افزود: آیین نمادین مراسم زنگ سپاس در بندرعباس در مدرسه شاهد شهید الله پرست برگزار شد.

هرمزگان ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست