Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:42:46 GMT

رشد 10 درصدی مصرف برق واحدهای صنعتی مازندران

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۵۱۹۱

رشد 10 درصدی مصرف برق واحدهای صنعتی مازندران

رئیس سازمان صنعت معدن مازندران از رشد 10 درصدی مصرف برق واحدهای تولیدی مازندران نسبت به هشت ماهه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حسینعلی قوانلو بعدازظهر امروز در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری با حضور مدیران بانک صنعت و معدن اظهار کرد: از زمان آغاز طرح رونق اقتصادی در مازندران ۱۴ واحد صنعتی در استان مازندران از تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه مازندران بانک صنعت و معدن از زمان شروع طرح رونق اقتصادی ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت کرده، تصریح کرد: واحدهای تولیدی مازندران در صدر دریافت کنندگان تسهیلات بانک صنعت و معدن قرار دارد.

رئیس سازمان صمت مازندران با اعلام اینکه نیاز به  سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در حال حاضر سه برابر شده است،گفت: با تسهیلاتی که واحدهای تولیدی می‌توانند دریافت کنند می‌توانند مانند سنوات گذشته واحدهای تولیدی خودشان را مدیریت کنند.

وی با اعلام اینکه میزان تولید در مازندران با رشد ۱۰ درصدی هشت ماهه سال قبل مواجه شده است، گفت: آمار هشت ماهه مصرف برق واحدهای تولیدی استان نسبت به هشت ماهه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته در صورتی که میانگین برق صنعتی مصرفی کشور پنج و سه دهم درصد است.

 قوانلو با اعلام اینکه سرمایه در گردش خون رگ واحدهای تولیدی است، گفت: باتوجه به قولی که استاندار مازندران از مسؤولان بانک صنعت و معدن دریافت کرده است امیدواریم بتوانیم شاهد رشد صنعتی بسیار مناسبی در استان باشیم.

وی با اعلام اینکه زیرساخت‌های برخی از استان‌های کشور اجازه ایجاد واحدهای جدیدی را در تعدادی از استان‌های کشور نمی‌دهد،گفت: عقب‌ماندگی صنعتی تاریخی  گذشته استان مازندران را می‌توانیم با استفاده از ظرفیت تسهیلات بانکی جبران کنیم.

مدیرکل صمت مازندران با اشاره به مشکلاتی که برخی از استان‌ها برای تامین آب دارند، گفت: مازندران ظرفیت بسیار مناسبی برای تولید دارد و با استفاده از ظرفیت بانک‌ها باید این مشکلات و موانع را تامین نیازهای‌های سرمایه‌ فعالان اقتصادی رفع کنیم.

در ادامه مجتبی رضوی اظهار کرد: بانک صنعت معدن به صورت تخصصی در حال فعالیت است و بدنه کارشناسی قوی دارد و ظرفیت بسیار مناسبی دارد.

مدیر امور شعب بانک صنعت و معدن مازندران از رشد ۲۶۰ درصدی پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

انتهای پیام/86004/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: قوانلو مازندران رشد میزان برق صمت بانک صنعت معدن پرداخت تسهیلات مدیر امور شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال