Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:13:46 GMT

اندیشه‌های فرانسوی در قرن بیستم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۴۵۴۱۶

اندیشه‌های فرانسوی در قرن بیستم

انجمن علمی ‌دانشجویی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی نشست‌ "اندیشه‌های فرانسوی در قرن بیستم، سه اندیشمند سه کتاب" را برگزار می‌کند.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، در این نشست سه کتاب از سه نویسنده فرانسوی مورد بررسی قرار می‌گیرد. از وجود به وجود (امانوئل لویناس)، میشله (رولان بارت) و پدیدارشناسی ادراک (موریس مرلوپنتی) عنوان کتاب‌هایی است که در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ستاره هومن (دکترای علوم دینی) درباره کتاب "از وجود به وجود" سخنرانی خواهد کرد، دکتر حسام نقره‌چی (دکترای ادبیات تطبیقی از دانشگاه سوربون) کتاب "میشله" را مورد بررسی قرار می‌دهد و دکتر عابد کانور (دکترای فلسفه از دانشگاه سوربون) با محور کتاب "پدیدارشناسی ادراک" صحبت خواهد کرد.

نشست اندیشه‌های فرانسوی در قرن بیستم یکشنبه ۸ دی ماه از ساعت ۱۴ در تالار امیرکبیر دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی برپا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شهيد بهشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۴۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود